пятница, 18 марта 2016 г.

Короткі смс-привітання з Великоднем

Христос воскрес! Зі світлим великоднем
Привітати вас я поспішаю.
Нехай життя повне успіху буде!
Про щастя я молюся.

Автор: Юлія Тимофєєва
Печу паску, кличу гостей,
Старовинне свято наголошую,
І в день великодній всіх друзів
Серцево з ним я вітаю!

Автор: Мирьена
Ось і настало світле воскресіння Христове - самий радісний православний свято! Хай щедрим і багатим буде великодній обід у вашому домі! Нехай пишний паска і яскраві писанки стануть символом добра, миру і благополуччя!

Автор: Vika42
Христос Воскрес! Вас з Великоднем вітаю,
Від усієї душі я щастя побажаю,
Прийде нехай в цей день до вас благодать,
Мрію щоб в житті ви змогли створити!

Автор: Ольга Фурсова
На порозі нашому Великдень,
Ми їй дружно скажемо: «Здрастуй!»
Чекали довго ми чудес,
А тепер Христос воскрес!
Ми хочемо вас привітати
В цю мить, тепер, зараз!

Автор: Колесник Ольга
Прийміть мої вітання зі світлим святом весни - Великоднем. Хочу побажати яскравою і щасливого життя, довголіття та міцного здоров'я, постійної удачі в будинку і в дорозі.

Автор: Юлія Кирияк
Зі світлим Великоднем вас, рідні люди!
Нехай паски і яйця на блюді
Не тільки втамовують апетит,
Але і нагадують — Бог береже!

Автор: Ольга Теплякова
Сьогодні Великдень! Вітаю
І кажу «Христос воскрес!»
Нехай життя твоє щасливим буде,
І повні віри і чудес!

Автор: Тетяна Мороз
Всім серцем люби Бога і як себе полюби ближнього. Бажаю бути всіма улюбленої, красивою, романтичною, ніжною і світлою. Вітаю тебе з Великоднем, серце моє!

Автор: Elaina
«Христос воскрес!» - я з Великоднем вітаю,
Усього найкращого щиро бажаю!
Нехай добром серця наповняться
І не покине нас надія ніколи!

Автор: Тетяна Мороз
Верба стоїть вся у весняному цвіті,
Фарбуємо ми яйця, печемо паски.
З Великоднем тебе! Приймай доброту,
В дім приносить твій полум'я свічки.

Автор: Ольга Наумова
Колега, у свято Пасхи бажаю вам світлої робочої атмосфери, стабільного заробітку, кар'єрного зростання, душевного спокою та родинного щастя.

Автор: Elaina
Скажу тобі: «Христос Воскрес!»
Нехай все тепло прийде в твій дім.
Святий вогонь зійшов з небес,
Наповнив душі теплом.

Автор: Ольга Наумова
Розцвіла весна на вулицях.
Знову Великдень на порозі.
Кинь сьогодні грізно хмуритися,
Згадай про душу і Бога.
Він приніс тобі порятунок.
Добрим будь! Дружи з везінням!
Універсальна відкритка на Великдень з віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий