воскресенье, 19 ноября 2023 г.

Круті побажання з Новим роком 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

У новому році я хочу побажати:

Не втрачайте серця ні на секунду

Частіше кидайте зону комфорту,

Спробуйте все лише з першого класу,

Більше посмішок, веселощів, тепла,

Володіти серцевою весною,

Не було жодних проблем і труднощів

Круглий день, весь рік!


Щасливого Нового року,

Я бажаю тобі щастя!

Нехай сьогодні магія

З мріями буде водночас.


Більш радісні посмішки

Блиск і іскри в очах.

Не повторюйте минулі помилки

Літайте вперед у всіх парах.


Новий рік чекає біля дверей

Тож час - побажати

Все здоров'я, щастя, віра,

Для того, щоб впровадити мрії в життя!


Обійміть тих, хто знаходиться поруч

Щастя принесе сніжку

Якщо ми віримо в найкраще

Рік стане як друг!


Бажаю тобі в Новий рік

Здоров'я, радість і щастя!

Нехай бій курантів приймає

Ваші труднощі та негода.


Я також бажаю тієї ночі

Ваші бажання виконуються.

Нехай невдачі зникають

І вони змінить радість хвилювання!


Нехай вони не турбують вам скорботи

І хороші новини, потік

Дозвольте вам принести вам мрію зустрітися

І нехай вітер проходить.


Незабаром незабаром відбудеться диво -

Новий рік вибухне у світ,

Нехай він буде скрізь,

Нехай він приносить щастя.


Вітаю вас сердечно

І я бажаю в новому році

Життя в любові, легкий, недбалий,

Щоб не було турбот.


Нехай сніжинки срібло

І нехай мороз виблискує

Нехай діти розважаються

І у світі не буде сліз!


Нехай майбутній рік

Щастя принесе вам

Фортуна звернеться до вас

І поганий все підбере.


І нехай йому пощастить у любові

І здоров'я вас не підведе

Ваш гаманець буде наповнений

Весь майбутній рік!


Новий рік стукає у двері

Щастя наближається.

З неприємностями з мішком

Старий рік тікає.


Ми сміємось за ним

Вітаємо.

Нехай вони залишають все назавжди

Будь -яке горе.


Нехай це завжди, у всьому, що ми будемо

Насолоджуйтесь щастям.

І всі наші справи будуть

Успішно винагорода.


Нехай здоров'я та любов

Це принесе нам рок.

Річка достатку,

Сумка радості!


Бажаю цього нового року

Не знаю ні горя, ні смутку.

Досягти цілей і висот,

Які мріяли про все моє життя.


Любов і щастя знайти

І радістю плавати цілий рік,

Відкриті таланти в собі

Ідіть вперед і не здавайся!


Не втрачайте серця, але весело,

Відкриті серця та випуск

Все, що не дозволяє забути

Створити, мріяти і жити в щастя.


Бажаю вам коробки смачного мандарину,

Найрозумніша ялинка та веселі друзі,

Так що цей рік справді новий,

І яскравий, як кольоровий конфетті.


Бажаю тобі маленького Діда Мороза:

Літайте по всьому світу на величезних санях,

І побачити там чудеса великих причалів,

І повірте, що все це лише початок ...


Я бажаю казок, магії творіння,

І правильні цілі правильного руху,

Сім'я та друзі поблизу цілий рік!

Сюрпризи, несподівана, парафія!


Бажаю тобі багато, багатьох прекрасних слів,

Я хочу бути несамовито щасливим

Ніколи не забувайте сміятися,

І так люблять це раз і назавжди.


Поки зима обходить,

З Новим роком вас!

Нехай це починається з успіху,

Весело, безтурботний сміх!


Я хочу відповідати всім перешкодам

З могутньою волею без роздратування

Так що дух здорового в тілі живе,

І шлях закрив шлях до всіх захворювань.


Нехай ряд ідей та яскравих думок

Приходить на думку щодня,

І так, що в будинку є комфорт,

Тоді в ньому все співатимуть!


Листівка з Новим Роком 2024 на українській мові

Комментариев нет:

Отправить комментарий