вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Всесвітнім Днем Захисту Тварин у віршах

З днем чотириногих друзів,
З днем волохатих добрих лап,
З днем, що пов'язує багатьох,
В тому числі і мам і тат,
Тих хто в зоопарку служить,
Хто завів собі кота,
Хто з собакою міцно дружить,
З днем тварин всіх, ура!


Брати наші ви менші,
Наші добрі друзі,
Всі ви такі різні,
Разом ми - одна сім'я!
Нехай про це пам'ятає кожен
Вічний ваш друг - людина:
Еволюції ланцюжком всі ми
Пов'язані навік!


Пес у притулку рік живе
І тебе, господар, чекає.
З сумом кожному в очі
Дивиться. Пробує сказати:
«Забери мене звідси.
Я тобі буду корисний.
Я можу з роботи чекати,
Тапки, м'ячик подавати.
На породу не дивись.
Серце вірне в грудях.
Скоріше приходь.
Чекає нас радість попереду!»




Вітаю з Днем тварин!
В житті твоєї буденної
Нехай побільше безтурботних
І вдалих днів!
І нехай в якості подарунка
Новина принесе гонець:
Найголовнішим у зоопарку
Ти призначений нарешті!


Тварин багато на планеті,
Великих і малих, різних-різних.
За них ми, люди, все у відповіді.
Не ображайте їх даремно!


Наші друзі, наші мирні брати,
Всім на планеті нам вистачить простору,
Спите ви в полі, ми - вдома, в ліжку,
В нас є привід для дружби і суперечок...
Ми всі планети стрімкої діти,
Будемо ж нині дружний всіх на світі!


Він віддано дивиться в очі.
Соромливо хвостом виляє.
Він ніби хоче мені сказати:
«Скажи, чи не ти мій господар?»
Любити без упину готовий.
І вірність, відданість зберігати.
І життя своє, свою любов
Тобі господар присвятити.

Комментариев нет:

Отправить комментарий