вторник, 18 октября 2016 г.

Вірші для Жінки з Новим Роком

Під ногами сніг рипить,
В повітрі - мороз.
Ялинка вогнем блищить,
А ти не вішай носа!
Жінка красива,
Зі святом тебе!
Будь завжди кохана
І живи, люблячи!
Всі печалі гіркі
Кануть В Лету нехай,
А веселощі дзвінке
Змінить твою смуток.


Що побажати тобі, рідна?
Я щастя щиро бажаю,
Сьогодні ми будемо гудіти,
Можливо, навіть пісні співати.
І якщо вип'ю норми більше -
Прошу, мене не дорікай,
Адже Новий рік триватиме довше,
Коли горілка ллється через край!


Під Новий рік йде сніжок
Сніжинок ніжний танок,
Кружляючи, лягає на обличчя.
Рідна, вийди на ганок!
Дивись, тобі дарую місяць,
Як тільки підійдеш до вікна,
Побачиш це привітання
І будеш спати ти без хвилювання.
А завтра встанемо в хоровод!
Як добре під Новий рік
Тобі з любов'ю побажати:
Любити, мріяти і процвітати!


Дорога хочу побажати -
Мене любити і поважати,
Турботу частіше проявляти,
Таких, як я - не відшукати.
Жартую, звичайно ж, рідна,
Я в Новий рік тобі бажаю,
Нехай везіння не піде,
Нехай життя подарунки принесе!


Ви - цей стимул, чудное созданье.
Адже, якби не було вас поруч, близько тут,
До чого напруж виробничих дерзань?
Хто оцінить? Ну, там премію дадуть...
Ви, як Снігуронька, посмішкою озарите
Плоди роботи - річний звіт!
Він буде прийнятий без перешкод і критик!
І ось тоді настане справді Новий рік!
Ми вітаємо вас і бажаємо вам
Успіхів, радощів, здоров'я і т. д.
А також поруч з нами, завжди впливаючи
На наші супер-досягнення у праці!


Я готовий тобі зізнатися,
Що шалено полюбила,
Буду для тебе намагатися
Зробити все, якщо вистачить сил.
З новим роком, моє щастя!
Залишайся ти такий -
Справедливою, справжньої,
Найніжнішою і рідний.





Хай, люба, всі твої мрії,
Швидше виконуються, збуваються,
Повір, що королева краси
З твоїми чарами навіки не зрівняється.
І в Новий рік хочу пообіцяти,
Як Дід Мороз, виконаю все бажання -
Не забувай частіше цілувати,
І будуть всі взаємні очікування.


З Новим роком, дорогі!
Вітаю від душі!
Нехай тобі дарують діаманти,
Приймати ти їх поспішай!
Нехай побільше грошей буде,
І любов - на мільйон!
Нехай тебе не судять люди,
Ти по життю – чемпіон!

Комментариев нет:

Отправить комментарий