вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Новим Роком Жінці у віршах

Здрастуй, здрастуй, моя дорога,
Надсилаю вітання тобі я!
З Новим роком тебе вітаю,
Вибач, що не приїхав з хвилювання.
Думав я, чому він зимою,
Завірюха, сніг і морози знову,
А відповідь раптом прийшов сам собою:
Щоб жіночу принадність зрозуміти!
Адже без жінок ми як без удачі,
Життя не життя і біда не біда,
А звідси чоловіча завдання -
Нашу жінку славити завжди!


Моя кохана, мене не забувай,
Я в Новий рік скажу діду Морозу -
Будь ти загадай бажання,
Якщо не виконає, клацну я по носі
Негайно ж шарлатана-старого,
Нехай він виконає всі твої мрії,
Нехай буде життя прозора і легка,
Завжди щасливою залишайся ти.


Нехай старий рік йде геть,
З собою забирає всі печалі.
Бажаю, щоб у цю ніч
Був бал з шампанським і свічками,
Каскад вогнів і білий сніг,
Захоплені погляди чоловіків
І був коханий чоловік
В таку ніч з тобою поруч!


Настає Новий рік,
Час святкових турбот.
Знаю, що хлопочешь ти,
Дорога, біля плити.
Я хочу тобі сказати -
Час столик накривати.
Я поспішаю тебе любити,
І швидше догодити!


Шипить шампанське і тарахкає салют
По сніжних вулицями компанії біжать.
А десь, на якомусь поверсі
Читаю привітання тобі:
Бажаю, щоб успішної ти була,
Щоб краще колишнього змогли піти справи,
Щоб виконувалися всі заповітні мрії,
І щоб трішки мудрішими стала ти,
І шлях сніжинок мірний хоровод,
Побільше радості сьогодні принесе.


День радості і ніч чудес
Всіх закрутять чарівним хороводом.
Сніжинкою щастя спуститься з небес,
І обернеться дзвінким Новим роком.
Я побажаю, кохана, в цей день тобі
Привабливих і радісних миттєвостей,
Побільше яскравих днів в твоїй долі,
Трохи менше випробувань і сумнівів.





У день морозний, новорічний
Дозволь мені побажати
Краси, успіху, щастя,
Жити, любити, творити, мріяти,
Бути коханою і бажаною,
Тепло в душі нести,
Бути красивою, милою дамою,
Ніжною трояндою цвісти!


Сьогодні ти загадаєш бажання,
Я знаю точно, воно збудеться,
Коротше будуть наші розставання,
Адже разом бути нам судилося!
Кохана, на Новий рік бажаю,
Щоб не сумувала без мене,
Я дуже-дуже за тобою сумую,
І так хочу зараз обняти тебе.

Комментариев нет:

Отправить комментарий