понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання на День захисника України


Все дитинство я прожила без печалі,
Мене завжди хлопчиська захищали.
Пройшло з тих пір рочків вже чимало,
Тепер захисник мій коханий чоловік.
Сьогодні мої вітання
Дістануться тобі, а не іншим -
Дорожче людини не знайти,
Захисник мій на життєвому шляху!
В біді не кинеш, в горі не зрадиш,
А за дітей - так життя своє віддаси.
Хоч свято в лютому для всіх чоловіків,
Моєї любові гідний ти один!

***

З святом вас вітаємо!
Щастя, радості бажаємо,
Щоб удача посміхалась,
І валюта приживалася,
Не худнути і не повніти
Форми стрункі мати.
Щоб друзі обожнювали,
А рідні не сварили,
На Канарах відпочивати,
Ананаси поїдати.
Можна скуштувати рябчика
І винцем його запити...
Щоб будинок, машина, дача
Були легкою задачею,
І вирішувалися без праць
Силою лише чарівних слів.

***

Красиві привітання з День захисника України  чоловікам

Вже пройшло минулий час,
Інша влада, інше плем'я...
Але те ж очертанье губ,
З напівпосмішкою ловеласа,
Лише посивів примхливий чуб
І на штанях тепер лампаси!
Всі також косить очей грайливо,
Забувши, що на носі окуляри.
І вус кусає пустотливо,
Пухнасті вуса майже...
Але! Якщо гості на поріг,
Красень наш з дивана скок -
І він вже біля ваших ніг,
Танцює з дамами як бог,
Турботливий, ніжний і чемний,
До біса наш гусар красивий!
Раніше він любимо усіма,
Галантний, радісний, грайливий,
Всі також юн і шаловлив!
І ми всі, старі газелі,
Далекій юності подружки,
Все життя б на тебе дивилися
І пили за здоров'я кухоль!

***

30 прикольних смс до День захисника України !
Вітаю тата
Зі святом чоловічим:
В юності, я знаю,
В армії служив.
Значить теж воїн,
Хоч не командир.
Свята гідний,
Охороняв весь світ!
Для мене ти - головний.
Мені не даси прірву:
Я славної Вітчизни
Маленька частина.

***

Свій всьому черга, як кажуть, -
Неспроста келихів чути дзвін:
Щоб яскраво золоту світитися
Лейтенантських новеньких погонів!
Щоб відтепер в житті, як на марші,
Кожен так рівняння тримав,
Щоб з лейтенанта вийшов маршал,
Або вже хоча б - генерал!
Знаходячи чинні манери,
Зробивши вибір раз і назавжди,
У полон бери удачу - офіцер ти!
Міцно тримай життя приводу.

***

За що ми п'ємо та де ми п'ємо?
Не у подруги на квартирі,
Не в отутюженном мундирі,
А там, у кам'яних стовпів...
За марш-кидок, глухі стіни,
За роки, що проходять там.
І за військові погони,
Що падають на плечі нам.
За тих, хто в морі, на кордоні,
За тих, хто мерзне на постах,
І, як в народі кажуть:
"За тих, хто ходить в чоботях!"

***

Коханий, вітаю,
Защитничек ти мій.
Від ніжності я таю
Під ласкавою рукою.
Але знаю її силу,
Як може захистити.
З тобою надійно, милий,
По вулицях ходити.
Чоловічий сьогодні свято,
Для суперечок немає причин,
Як діви б ні міцнішали,
Надійніше немає чоловіків.
По духу ви герої,
І, якщо раптом біда,
Від бід будь-яких вкриє
Захисника рука.
Коханий мій, я знаю,
Ти за мене - стіною!
З надією вітаю,
Щоб був завжди зі мною!

***

Синку, коханий... Це дуже просто:
Ти скоро станеш сильним і великим,
Але мені б хотілося, щоб разом зі зростанням,
До тебе прийшла б доброта душі.
Крокуй ти з нею по життю дружно в ногу,
І не шкодуй ти її для людей.
Мені потрібно від тебе не так вже й багато,
Але багато потрібно твоїй Батьківщині.
Запам'ятай, сину мій,
Як би ні був довгий
Твій шлях по життю, -
До останніх днів, через роки
У всій долю твою
Залишаться лише дві
Святих святині.
Їх ім'я - Мати і Батьківщина.
Вони - початок всіх початків
Твоїх високих.
В годину свята
Іль в годину біди жорстокою
Ти перед ними голову схили.
У рідній країні
Ти сам в собі впевнений,
Могутній і міцний,
Сповнений жаги жити,
Все, що задумав
І має намір здійснити,
Тобі допоможе Батьківщина здійснити.
І починаючи свій шлях,
І итожа
Успіхи та втрати,
Пам'ятай, сину,
Що нічого на світі,
Бути не може
Страшніше втрати,
Цих двох Святинь.

***

Ти стати військовим побажав,
Ми хвилювалися. Ти мріяв:
"А раптом я буду - генерал!"
Ну що ж, курсантом вже став.
Пишаємося ми тобою, синку.
Ти дав батькам урок:
Вітчизну на словах любити -
Ніщо, їй треба служити.
І якщо треба - захищати
І навіть життя своє віддати.
Але з цим не поспішай, синку.
Зрозумій у військовій справі толк.
А в день захисника країни
Ми вітаємо від душі!
Ти вірою-правдою служи,
Щоб все спокійно спати могли!

***

... Як важко в чоботях крокувати в липні.
Але ти - солдат, і все зумій прийняти -
Від поцілунку до жіночого кулі -
І навчися в бою не відступати.
Готовність до смерті - теж адже оружье.
І ти його якось застосуй.
Чоловіки вмирають, якщо потрібно,
І тому у віках живуть вони.

***
Ми вітаємо Вас тепло,
З Днем армії і флоту,
Хай буде радість від того,
Що пам'ятає, шанує і любить хтось.
І нехай усмішка промайне,
І нехай розгладяться зморшки,
І хай весна в душі співає,
Сьогодні свято Ваш, чоловіки.
Лютий, останній крок зими,
Вона до кінця прагне,
Але продовжує серце нехай,
Як у молодості, битися.

***

Немає дня чоловіків ще на світі,
Ах ці бідні чоловіки!
Вся чоловіча половина,
Живе без святкового дня!
Підлогу світлий, ніжний і прекрасний,
Поспішає привітати чоловіків не марно,
Посмішки, щастя, радість їм даруючи,
Хоч у двадцять третє лютого!
Адже перша на світ народилася пані,
Як пам'ятаємо, з ребра Адама,
Ось чому прекрасній половині,
Хочеться вигукнути:
Хай живуть чоловіки!

***

Так, ви – недосконалі!
Не жінкою, чоловіком створив Бог!
І до кінця вже буду відвертою:
Созданья жальче він вигадати не міг...
Егоцентричні, черстві і товстошкірі,
Вперті, що осли, і негідники,
З відвислим черевом і опухлою пикою:
Ось ваш портрет, самці!
Фігурою і обличчям трохи красивішим мавпи,
Себе вінцем творіння шануючи,
Хочете, щоб падали біля ваших ніг усі дами,
Шалено обожнюючи і сліпо вас люблячи.
І все ж... розвісивши вуха і роти свої роззявивши,
Ми приймаємо ваші обіцянки і лестощі,
Згнітивши серце, мрії свої відхиливши,
Ми любимо вас такими, як ви є...

***

Що треба чоловікам? Нещодавно дізналася.
Рахунок у банку з шестинулевым капіталом,
Надійних друзів, грандіозних перспектив,
Жител п'ятикімнатних і п'ятизіркових,
Шкарпеток одноразових цілий запас,
Скрізь проходити фейс-кконтроль один раз,
Щоб тачка була своя краще і крутіше,
Бензин нескінченний,погода без хмаринок,
Даішників добрих, без пробок дороги,
Подругу, щоб від вух ростуть ноги,
Щоб грошей вона ніколи не просила,
Про заміж мовчала і пиво носила,
Начальник хвалив, щоб за розум і відвагу,
І премії видавав, без напружу,
Оклад підвищувався, колектив поважав,
І ріс у зв'язку з цим, зовсім капітал,
Щоб кішка Масяня була всім задоволена,
Спала десь поруч, і мяукала скромно,
Ще добре б її привчити:
Готувати, прати, на роботу ходити.
Ах, та й, звичайно, побути президентом,
Ще рок-зіркою і легендою.
І якщо все правда, що я викладаю,

Все це тоді я тобі і бажаю.
Патріотична листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий