понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України однокласнику

Для початку в навчанні везіння,
І звичайно щоб сильним був ти,
Я тобі дарую привітання,
У День захисника нашої країни!






Ти хлопець хоч куди,
Захисник - справжній!
Свято чоловічої зустрічай на ура,
І нехай пройде він блискуче!

Тобі проблеми все по плечу,
Ти зможеш багато чого домогтися.
І я сьогодні не жартую,
Тобою ми будемо пишається!



Із захопленням дивлюся я на тебе,
Всім однокласникам ти будеш однокласник,
Вітаю з День захисника України ,
Нехай позитиву буде багато в це свято!



Однокласників не мало,
Але ти такий, правда, один,
І я тебе привітати рада,
З цим святом чоловічим,

Адже ти ж майбутній захисник,
Так що бажаю міцних сил,
І якщо зустрінеться противник,
Щоб ти його переміг!



Однокласник, ти готовий?!
Тобі є вітання,
Зі святом чоловічим, і будь здоров,
Сили і везіння!



Дорогий мій однокласник,
З 23-тьим Лютого!
У цей славний, добрий свято,
Вітаю я тебе!

Будь завжди для всіх прикладом,
Перемагати у всьому прагни.
Успішним, міцним і дуже сміливим,
Ти чоловіком ставай!






Плечем до плеча, давно ми дружимо,
Ми однокласники з тобою,
І мені сьогодні дуже потрібно,
Тебе привітати в день великий,

І побажати добра, удачі,
Успішним, хоробрим бути завжди,
Щоб невирішені завдання,
Не виникали ніколи!



Однокласника привітаю,
З День захисника України ,
Сьогодні нас чоловіків, можна прославити,
Сьогодні наш день від початку до кінця,

І головне залишатися чоловіком,
Не відати слабкість, адже це не для нас,
Чого бажаєш, того і домагатися,
Нехай твоя сила зросте у багато разів!



Хоробрість, сміливість і відвага,
Все в себе зумів зібрати,
Такого однокласнику мені треба,
Привітання в чоловічий свято передати!



Всім класом сьогодні відзначаємо,
Ми 23-тє Лютого.
Хлопчакам від душі бажаємо,
Сильніше бути день від дня.

І нехай у навчанні труднощів не буде,
За життя сміливими залишайтеся завжди!
Даруєте турботу людям,
І дружбу несіть свою крізь роки!



Всі ми дуже любимо свята,
І в цей особливий мить лютого,
Вітаємо однокласники,
Навколо Вас сьогодні крутиться земля.

Ви ж майбутні захисники і воїни,
Будьте сміливими і сильними завжди,
З труднощами справляється гідно,
По дрібницях не сумуйте ніколи!



Тебе сьогодні поздоровляю,
Адже свято прийшов великий.
Двадцять третє, ми всі знаємо,
Що по праву чоловічий день!

Завжди допоможеш, неодмінно,
Не кинеш одного ти в біді,
Тобі я щастя побажаю,
І бути завжди на висоті!






З тобою за радість в одному класі мені вчитися,
Ти однокласник один на мільйон,
Знаю, якщо щось раптом трапиться,
То ти допоможеш мені відразу у всьому,

Що говорити, майже вже чоловік,
Від хлопчика залишилося лише трохи,
Ну а сьогодні в день лютневий є причина,
Удачі побажати в твій довгий шлях!



Зі святом чоловічим,
Тобі вітання,
У навчанні, в житті, скрізь і завжди,
Нехай присутній везіння!



Всі чоловіки від малих до великих,
Відзначають День захисника країни,
І я тобі прочитаю зараз свій вірш,
Тебе в ньому вітаю від душі:

Бажаю щоб боязкість не зустрічалася,
Щоб ти струсити ніколи не міг,
Хоробрість і сила щоб твоя примножувалася,
Щоб викликати у дівчат тільки захоплення!



Дарую віршик на свято,
Тобі мій однокласник.
Хочу сказати, що пишаюся тобою,
І вітання шлю юрбою:

Щоб країну свою міцно любив,
Захищав нашу Вітчизну,
Дівчаткам квіти дарував,
І був чоловіком безкорисливим!



Ти не хлопчик, ти вже чоловік,
І не спроста тобі я це кажу,
Однокласник мій, на це є причина,
В чоловічий свято – привітання дарую!



Сьогодні 23-е на календарі,
Свято для хлопчиків.
Вітаю однокласник тебе,
Нехай цей день пройде без шишок.

Бажаю гарно тобі вчитися,
Батьківщину любити і захищати,
В житті все самому добитися,

І на відмінно відповідати!
Українська листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий