вторник, 18 октября 2016 г.

Маленькі Смс Привітання Подрузі з Новим Роком у віршах

Новий Рік тобі з любов'ю зустріти!
Нехай не засмутить тебе доля,
І той, кому твоя зірка надії світить,
Нехай полюбить раз і назавжди!


З Новим роком тебе, подруга!
Бажаю удачі і щастя!
І нехай ніколи зла завірюха
Не принесе негоду!


Я тебе, моя подруга,
З Новим роком вас вітаю,
І всіх земних благ бажаю,
Вірного знайти чоловіка!
Нехай удача буде другом,
Біди хай обходять навкруги,
У будинку хай живе затишок,
А в сумі всі підуть!


Все, що чекаєш, хай станеться.
Адже не може бути інакше!
Нехай щасливим буде рік.
Принесе тобі удачу.


Під гуркіт феєрверку і салюту
У цей чарівний свято новорічний
Бажаю ніжності, домашнього затишку,
Щоб всі мрії здійснилися сьогодні.


З Новим роком Тебе вітаю,
Новорічний привіт Тобі шлю.
Багато щастя Тобі я бажаю
У наступаючому Новому році.


У ніч новорічну бажаю зустріти
Того, хто виконає твої мрії.
Якщо зможеш відповісти взаємністю,
Самої счастливою будеш ти!


Ось ялиночка, пухнаста красуня,
Розправила голочки як їжак!
Бажаю щастя! Нехай тобі сподобається
Все те, що ти під ялинкою знайдеш!


З новим роком, мила подружка,
За вікном весь вечір сніг йде.
Вогники гірлянд сяють дружно,
Рік Дракона у будинок зараз увійде.
Нехай тебе радістю він обдарує!
І побільше грошей принесе!
У світ любові і щастя нехай направить,
Від туги і холоду врятує!





Дорога подруга моя,
З Новим роком тебе вітаю!
Як я рада, що є у мене
Ти, подружка моя люба.
Випав сніг, метушиться народ,
І заметіль за вікном нехай вьюжит,
Нехай пройде не один Новий рік -
Нашу дружбу ніщо не зруйнує!


Знову вночі новорічної зима
Хвойним запахом увірветься в будинку!
І курантам знову вкотре бити!
І нам вкотре вірити і жити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий