среда, 10 августа 2016 г.

Привітання з днем народження Аліси

Привітання з днем народження Аліси
Привітання для Аліси. Побажання у віршах на день народження

Чим тебе, Алісо, здивувати?
Чим красивим свято твій приправити?
Що тобі, мій ангел, подарувати?
В день народження твій хочу привітати.

Хочеться запалити мені сто свічок,
І наповнити життя теплом і щастям.
Подарувати тобі весь жар ночей,
Вдень оберігати від всіх напастий.

Щоб ти здоровою була,
І з успіхом міцно ти дружила.
Щоб життя добро і світло несла,
І любов щоб поряд кружляла.
привітання алісі

Побажання Алісі

З днем народження, Аліса, тебе
Я від чистої душі вітаю.
Я поклоняюся тобі, люблячи.
Я іншої такої милої не знаю.

В цей день ти прекрасна подвійно,
І в очах твоїх щастя сяйво.
І дозволь, о, Аліса, і мені
Оголосити всі свої пожеланья.

Побажати тобі багато любові,
Щоб в неї ти, як море, купалася.
Щоб очі сяяли твої,
Щоб ти радісно посміхалася.

Щоб крила росли за спиною
І попутний лише вітер дув у спину.
Щоб завжди ти була лише зі мною.

І тебе я, повір, не покину.


Про нашу Алісі сказати можна багато –
Наполегливо веде її до мети дорога,
Порядок у всьому, чистоту обожнює,
І часто довго про щось мріє.

У компанії нашій її не заміниш,
А якщо немає – відразу відзначиш.
Гостра на язик, з почуттям гумору дружить,
Будь на світі голову закрутить.

Готує чудово – господиня що треба!
Гостям (тобто нам) до божевілля рада,
Завжди під рукою кулінарний шедевр –
Від запаху стрункою тремтить кожен нерв.

Аліса, ну, загалом, тепер ти все знаєш,
Як багато для кожного тут означаешь,
Як твій День народження важливий і ярок –
Прийми же від серця наш скромний подарунок!

Привітання Алісі від чоловіка

Найвродливіша жінка
Дісталася в дружини мені!
З нею щастя забезпечено
І тут, і у височині.

І ім'я її ніжне
Мелодією звучить,
Як океан – безмежне
Воно вабить до себе.

Аліса, крихта, дівчинка,
Кохана моя,
Я кожною своєю клітинкою
Обожнюю тебе,

Твій розум живий, глузливий,
Твій непокірний норов,
І погляд злегка кокетливий,
І запах свіжих трав.

Твій славлю День народження!
Долю дякую
За наші всі миті,
І сто раз повторю:

Будь щаслива,кохана,
Нехай Бог тебе береже!
Нехай віра негасима
Від бід усіх захистить!

Нехай люди захоплюються,
Як я, завжди тобою,
Нехай здійснюються чудеса!
День цей – тільки твій!



Як природжена актриса,
Що кожен день грає роль,
Сьогодні дівчинка Аліса
Святкує свій День народження!
І в цей вечір я бажаю,
Щоб, на підмостки виходячи,
Їй все з залу «вітаю»,
Кричали голосно і люблячи!
Щоб в житті так само, як на сцені
Тебе любили від душі!
Щоб ти, подібно до Мельпомени
Вміла долі всім вершити!
Щоб тільки щастям опромінювалися
Очі променисті твої!
А губи – тільки посміхалися
Від чистої, щирої любові!

***
Аліса, дівчинка рідна,
Щоб з Днем народження тебе
Сьогодні щиро привітати
Не вистачить мені цього дня!
Я хочу побажати здоров'я,
Щоб воно не підвело!
Щоб розпещена любов'ю
Була все бід ти зло!
Щоб щастя наповнювало серце,
Щоб твої мрії збулися!
Щоб завжди всього вистачало,
Щоб виконати твій каприз!

***
Для Аліси в День народження
Приготував я в віршах
Пару рядків для привітання
У самих щирих словах!
Побажати хочу, щоб було
Настрій щодня!
Щоб про дружбу не забула
У суєті буденных днів!
Щоб зовсім не боліла,
Був здоровим апетит!
Щоб мала, що хотіла
Не мала – що до вподоби!
Щоб ласкавою і ніжною
Залишалась назавжди!
Щоб доля тебе надією
Обдаровувала іноді!
Щоб жилося тобі і солодко
І красиво, нарешті!
Щоб іноді, крадькома
Життя твоє берег Творець!
Привітання Алісі з Днем народження відкриткою

Комментариев нет:

Отправить комментарий