воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Юлії з Днем Народження в віршах

Часом так складно підібрати слова,
Щоб відобразити для близьких побажання.
Юлечка, будь такою ж, як була,
Таким же світлим, ніжним створінням.
І нехай стабільно об руку з тобою
Йдуть по житті щастя і удача,
Наповнивши будинок любов'ю, добротою,
І біди від тебе подалі ховаючи.


У Вас сьогодні, Юля, іменини!
І я хочу сказати Вам від душі:
Ви чарівні, розумні, красиві
Ну, загалом, Ви шалено гарні!
Я Вам бажаю багато-багато щастя,
Надії не втрачайте ніколи.
Нехай ангел вкриє Вас від негоди,
Любов'ю життя буде завжди повна.


Юля, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


На день народження Юлія, хочу
Побажати, щоб потрібне збувалося.
Хай завжди скрізь все буде по плечу.
На друзів, щоб час залишалося.
Якщо в житті ти чекаєш змін -
Нехай краще все змінюється.
Уникай непотрібних всіх проблем.
Роби, про що давно мріє.
Юленько, удача й успіх,
Щастя, радість й усмішок витівка
Зростання в кар'єрі, легкий, без проблем -
Щоб це лише тобі дісталося.




Юля, нарешті дочекалася!
Ангел прилетів до тебе на крилах.
І хоч він втомився і шия в милі -
Все-таки приніс любов і пристрасть!
В цей час з посмішкою зустрінь,
Приготуй чайку і що міцніше,
Щоб був з тобою він і надалі,
А не лише в день Ангела серцевий!


Юля, вітаємо від душі!
В твій День народження,
Лише добра бажаємо!
Тобі бажаємо довго - довго жити,
Тебе красивіше, краще - ми не знаємо!
Нехай твоє життя, як синій океан
Буде сповнена, безбрежна і прекрасна!
Нехай човен життя мчить по хвилях,
Від усієї душі бажаємо тобі щастя!


З Днем Народження моє пташеня,
Юленька моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Твоїх бездонних очей краса
Манить до себе, і ти прекрасна!
Квітне, на радість небес,
Завжди горда, вільна, пристрасна.
Юля, славний мій дружок,
Бажаю тобі тільки щастя!
І, немов казковий квітка,
Чи не схильна негод!

Комментариев нет:

Отправить комментарий