воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Еммі

Емма, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


Эммочка виглядає, як королева,
Чоловіки в захваті і праворуч, і ліворуч,
Для Емми зараз вітання усі,
Цвіте наша Емма, як троянда в росі.
Эммочка, мила, хай буде щасливою,
Завжди залишайся такою ж красивою,
Бажаю достатку, усмішок, тепла,
Щоб ти завжди життям задоволена була!


Тут, в царстві дружби і добра,
Нехай збудуться мрії швидше.
Хоч істина була стара,
Але все ж пороки все старіше.
Емма, ми бажаємо Вам
Побільше душевної легкості!
Нехай смуток не ходить зовсім до нас,
А щастя - ходить неодмінно!


Життя - суцільна теорема.
Піфагорові штани.
І гіпотенузі, Емма,
Катети завжди потрібні.
Так, вони, звичайно, менше
За сравненью з нею самою,
Так і в житті - проти жінок
Крейда, загалом, стать чоловіча.
Але визнайте факт безперечний,
Що чоловік, так сказати,
Теж потрібен - як опора,
Щоб зручніше стояти.
Я на більше не вправі
І претендувати, на жаль,
Але надії не залишив,
Що хоч обіпретеся Ви.
На мене, і, право, Емма,
Допоможу я, може бути,
Цієї теореми життя
Або частина з них вирішити!




Твоїх бездонних очей краса
Манить до себе, і ти прекрасна!
Квітне, на радість небес,
Завжди горда, вільна, пристрасна.
Емма, славний мій дружок,
Бажаю тобі тільки щастя!
І, немов казковий квітка,
Чи не схильна негод!


Емма, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Нині головна тема:
З днем народження, Емма!
В ній душі не чаєм:
Оченята так гарні,
Губки, плічка, ручки,
Шарфик, блузочка, брючки!
Та до того ж вона - І юна, і розумна!
Друзі, родичі - всі ми -
Не можемо жити без Емми...
У тості чаєм тобі
Тільки щастя в долі!!!


Не терпиш брехні і не вмієш брехати,
Чесна перед собою і людьми.
Ти знаєш, Емма, я хочу тобі сказати,
Якщо буде важко, я прийду, клич!
Тобі бажаю я сьогодні щастя
Адже потрібно всім воно врешті-решт,
Нехай минуть і біди, і негода
Гідна ти лише самих добрих слів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий