среда, 10 августа 2016 г.

Насті поздоровлення на день народження

привітання Насті з днем ангела і іменинами

Настя, Настя, Анастасія,
Ти красива і смышлена.
Твій вдалий в житті шлях,
Бо бачиш суть

І у вчинках, і в решеньях.
Таємниці немає в чужих стремленьях.
Інтуїція не раз
Виручала в гірку годину.

Ангел твій береже тебе,
І, по правді кажучи,
Ми б Настями всі стали,
Щоб нас оберігали.

У славний твій день іменин
Побажати тобі хочемо:
Будь везучою і щасливою
І завжди всіма улюбленої!
Подобається! 261 • Поділитись • Листівка
Вітаємо, Настя!
Хай завиють тамбурини,
Накликаючи щастя.
Нехай заметіль кобенется
І в житті катавасія -
Все ще зміниться,
Зі святом, Настасия!
Подобається! 77 • Поділитись • Листівка
побажання до дня ангела Анастасії
Анастасія (ін-гр.) — воскресла, неділя

Анастасія воскрешає
Надію, істину, мрію.
Анастасія втілює
В собі любов і красу.
Та хай би кожен день в Росії
Народжувалося по Анастасії.
Подобається! 134 • Поділитись • Листівка
Тост-епіграма Анастасії.
АНАСТАСІЯ,— НАСТЯ,— Настяльгия ...
Я чую музику на хвилях «НАСТЯЛЬЖИ».
Є імена шалено дорогі,
Є імена, як музика душі!

Я чую в імені твоєму: «ІКОНОСТАС»,
В якому лик один, але в різному обрамленьи.
Твій образ — це диво без прикрас,
Молитися на тебе у багатьох є устремління.

Але НАСТЯ молиться чоловікові одному.
А нас — інших вона не помічає.
Але за неї я підніму келих:
Нехай не молиться на нас, але смачно пригощає!
Подобається! 50 • Поділитись • Листівка
іменне привітання від Насті чоловіки, юнаки

Настуся - чарівниця!
Ну що тобі бажати?
Як снігова королева,
Таишь в собі ти пристрасть.
Бажаю сонця ясного,
У негоду - синяву.
Я твоє серце ласкою,
Любов'ю розтоплю.
Краса моя ти, Настя!
Як магніт від всіх негод.
Ці ямочки, усмішка,
Величава, у стані згинання,
А очі смиренницы,
Я у полоні у полонянки.
У тебе любові прошу,
За тобою з розуму сходжу.
Я тобі на день народження
Дарую серце, від хвилювання
І пишу стихотворенье,
Чого хочеш? Всі бажай!
Для тебе себе не шкода!
Подобається! 73 • Поділитись • Листівка
іменне привітання з днем народження Анастасії

Цей день - ціною в рік.
Знову бажаю тільки щастя,
Серце радісно співає:
Настя, Настя!"

Ти сповнена чарівності.
То посмішка, то негода,
Спокій змінює пристрасті -
Настроїв не одна хвиля.

Ти сам рух, Настя.
Як голубка, легка на підйом.
Побажаю тобі щастя,
Щоб літати на крилах вітерця.

Як жити нам без відомих істин?
Більше довіряй друзям і близьким.
Подобається! 129 • Поділитись • Листівка
короткі sms привітання Насті, Анастасії

---
Настя мила душа,
До чого ж ти гарна!
За твоє здоров'я п'ємо!
Вип'ємо — і ще наллємо!

---
Обольшенья міцною снастю
Ти володієш досконало.
Ми тобі бажаємо, Настя,
Потопати весь вік в блаженстві!

---
І в погоду, і в негоду
Немає вірніше і краще Насті.
І додамо: Насті нашої
Немає ще миліше і красивіше!
Подобається! 56 • Поділитись • Листівка
вірші-побажання Насті до дня народження

Анастасія! Наша Настя!
Іль - Тася?! Головне - збулося:
Ми всі в твоєї чарівної влади
Рук юних, кучерявого волосся!

А дивлячись в ласкаві очі,
Хмільні слухаючи слова,
Ми потрапляємо в чари казки -
Йде колами голова!

Не гальмуй, краса, на цьому -
Ми просимо, завершуючи вірш:
Знову наповнюй теплом і світлом
Серця своїх шанувальників!!!
Подобається! 32 • Поділитись • Листівка
Віршик Насті з іменинами.
Нехай за вікнами негода,
Нехай холодний вітер дує,
Нехай сніжинка поцілує,
У казку дивну маня!
Анастасія, з іменинами тебе!
Подобається! 33 • Поділитись • Листівка
Вперше руку для знайомства простягнувши,
Сказала: «Моє ім'я Настя...»
По мені пройшовся незнайомий струм
Зійшов раптом щастя.

Ось так прийшла до мене любов —
Втрачаю над собою владу я,
Анастасія цьому виною,
Моя тепер вже Настя...
Вітальна листівка з днем народження Насті

Комментариев нет:

Отправить комментарий