среда, 10 августа 2016 г.

Привітання з днем народження Антоніни

1

Яке ім'я – Антоніна!
Воно, як гірська стремнина,
Воно, як могутній ураган,
Як злива, распоровший хмари!
Не помічає перешкоди
Хочу я побажати, щоб радість
Назустріч відчинила двері!
Все інше буде, вірю!
Автор: Юлія Разметаева

2

Ти носиш імператорське ім'я,
Що з грецької – отримувати натомість.
О, Антоніна, горда богине,
Чоловіків чаруешь і береш їх у полон.

Ти вікову пристрасть в собі несеш,
Вона горить у великих твоїх очах.
За життя знаєш ти куди йдеш,
І робиш це з посмішкою на губах.

Бажаємо вічно посміхатися
І впиватися щастям без турбот,
За справжню любов битися,
І домагатися казкових висот!
Автор: Наталія Ляшенко

3

Антоніна – вступає в бій,
З днем народження, мила подруго!
Давай відзначимо день народження твій,
Адже ми не можемо один без одного.
Я знаю все, про що мрієш ти.
І хай мрії твої збуваються,
А здоров'я, щастя і любов
Хай ще років сто не кінчаються
Автор: Тетяна Бєляєва

4

Такий теплоти, як в душі у тебе,
На світі мені не відшукати.
Ти світиш, як сонце – світло і люблячи.
Сьогодні пора вітати
Тебе, Антоніна, з днем народження.
Нехай збуваються всі мрії,
А життя твоє раптом заспіває соловейком,
Ну, неземної краси.
Автор: Анастасія Толочкова

5

Нехай ллються в келихи хороші вина,
І радість нас всіх накриє
Бажаємо ми Вам у цей день, Антоніна
Менше турбот і негараздів.
Побільше здоров'я, веселощів і сміху,
Побільше любові і добра.
Ні краплі смутку, лише тільки успіху
І сонця проміння зранку.
Автор: Артем Мазурін

6

Сьогодні в ці іменини
Серцево я вас привітати готовий.
Ви знаєте, що значить Антоніна?
Здається, так називали Богів.
А й справді! На компліменти
Я не скуплюся, слів не буду жаліти:
Красива, божественна...як з легенди
Залишилося тільки в пісні оспівати!
При цьому, скарб, вам побажаю
Залишитися такою ж на довгий вік
Здоров'я не втрачати вам бажаю,
Що б дзвінким залишився чарівний сміх.
Автор: Ангеліна Мунтян

7

Вітаємо антоніну
І удачі бажаємо їй,
Щастя, радості, веселощів
І в хоромах новосілля!
Теплих днів, друзів хороших
Побажати хочемо ми теж!
Щоб як трояндочка цвіла!
Щоб достаток знайшла!
Щоб як сонечко світила!
Щоб любов не упустила!
Будь счастливою частіше!
Нехай живеться тобі солодше!
Автор: Маріанна Крамар

На Привітай.ру ви можете знайти поздоровлення з днем народження універсальні, для родичів, для близьких друзів і іменні побажання.

8

І знову приємний день об'єднав
Всіх домочадців за сімейним столом.
Сьогодні свято сміху і любові,
Сьогодні День народження Антоніни.
Нехай тривоги унесутся геть,
Бажаємо лише тепла і розуміння,
Здоров'я, щастя, вічну любов,
І прикрашати собою мирозданье.
Листівка Антоніні на день народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий