воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Емілії з Днем Народження, з Днем Ангела

Прийми привітання, улюблена наша.
Сьогодні день Ангела святкуєш ти.
Наповниться щастям величезна чаша,
В подарунок її ти швидше прийми!
Емілія, радісною і будь коханою.
Повір, ти гідна успішних доріг.
Будь Богом і Ангелом вічно хранима!
Живи дуже довго, без зайвих тривог!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Емілія, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Емілія, ніжно звучить
Твоє романтичне ім'я.
І серце спокійно стукає,
В обіймах духовної святині.
З днем Ангела, тихо скажу.
З днем Божого благословення!
Тобі я хочу побажати,
Удачі, любові і терпіння!


Емілія, я вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!




Чесна, красива,
Чудова часом,
Ти йдеш щаслива,
Життєвою стежкою.
Емілія, з днем Ангела!
Роби все, люблячи.
І нехай це правило
Береже тебе!


Емілія, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.


Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Емілія, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Емілію ми вітаємо
І удачі бажаємо їй,
Щастя, радості, веселощів
І в хоромах новосілля!
Теплих днів, друзів хороших
Побажати хочемо ми теж!
Щоб як трояндочка цвіла!
Щоб достаток знайшла!
Щоб як сонечко світила!
Щоб любов не упустила!
Будь счастливою частіше!
Нехай живеться тобі солодше!

Комментариев нет:

Отправить комментарий