среда, 10 августа 2016 г.

Ангеліні привітання з днем народження

1

Як відомо, Ангеліна —
Це вісниця добра.
Всіма нами ти кохана,
І наївна, і мудра.
Немов ангел ти влітаєш
В життя друзів, подруг своїх,
Не торкаючись струн і клавіш,
Музику вливаєш в них.
Ти строга, і добродушна,
І смиренна, і тверда,
Нехай у ніг попадають слухняно
І року, і міста.
Додамо ми зовсім трохи.
Бо як знаємо наперед:
Перед тобою світла дорога,
Сонце в небі, ясний горизонт.

2

Анжела! Мені тепер хоч вовком виття:
Навіки я закоханий в тебе. Я — твій!
Бажання одні лише бути з тобою.
Природно, душею і головою
Люблю. Хочу бути м'якою травою.
А ти мене кличеш «долею»?!

3

Подружку Анжелу в цей день сьогодні
Привітаю з Днем народження від душі!
І тільки з дозволу Господнього
Бажаю підкорення вершин!
Нехай тобі все на світі підкориться,
Хай буде все завжди в твоїх руках!
Бажаю скоріше тебе закохатися
І від любові парити, як у хмарах!
Бажаю багато щастя і удачі!
Великих звершень і великих перемог
Величезного везіння в додачу
І тільки менше горя, зла і бід!

4

Під звук келихів, малиновий дзвін
Я вітання шлю для Ангеліни
І побажання, щоб життя різнобарвну
Прикрасило твій «---ліття».
Красивою, як струнка калина,
І сладкою, як стигла малина,
Залишся свіжою, сяючою, не заплакана,
А для чоловіків – завжди ласим шматочком!
Щоб ставала з кожним днем все красивіше
Вірною подругою залишаючись нашої.
Щоб різнобарвною, як перо павича,
Була друга половина життя.
Щоб все загадане мерщій сталося
І все якомога краще вийшло.
Щоб складалися пісні і билини
На славу і на щастя Ангеліни.

5

Анжела, у тебе сьогодні день народження,
Найкращий привід для веселощів,
За твоє здоров'я вип'єм чарочку і не одну,
Нехай ангели бережуть долю твою.
Будь завжди у відмінному настрій,
Нехай дарує життя тобі лише натхнення,
Нехай печалі обходять тебе стороною,
Нехай надійні друзі будуть з тобою.

6

Я зізнаюся в любові Анжелі —
Красивою самої з дівчат...
Не помічаєш невже,
Як вуха червоні стирчать?!
Як іменин мучуся гульбою,
Як горілки не хочу, котлет?!.
Я Хочу залишитися з тобою
Зараз навіки «тет-а-тет»!

7

Я сьогодні дарую тобі щастя..
Просто так.. простягну на долоні.
Розумієш, я не можу часто
дорогі подарунки дозволити.
І зовсім ні до чого пояснення.
Ти візьми мій подарунок c посмішкою,
Тому що дорожче на світі
Щось навряд чи коли-небудь було.
І в долоньках гарячих заб'ється
цей крихітний щастя грудочку.
Чому це щастям зветься?
Тому, що в ньому зоряні ночі..
Тому ,що в ньому звуки прибою,
шепіт лісу, і сонячне світло,
тому що, дорожче довіри -
нічого більше, мабуть, немає.

8

Анжелка, з днем народження тебе,
З веселим святом, чудовим,
Нехай балує тебе доля завжди,
Нехай здоров'я буде міцним.
Бажаю величезного щастя тобі,
Удачі, радості, везіння,
Нехай чекає тебе успіх у всьому, скрізь,
Нехай покинуть усі сумніви.

9

Анжеліка, вітаємо тебе від усієї душі,
Нехай буде гладко все на твоєму шляху,
Любові бажаємо сильною і красивою,
А частки щедрою і щасливою.
Нехай все у тебе добре виходить,
Хай щастя ніколи не кінчається,
Нехай буде життя, як джерельна вода,
Нехай щастить тобі у всьому, завжди.

10

День народження – свято дитинства,
Це день особистого свята,
Анжела, від душі тобі бажаємо щастя,
Удачі, радості, сімейного тепла.
Нехай птах щастя до тебе прилітає,
Хай серце, болю ніколи не знає,
Нехай всі твої мрії збудуться,
Нехай все погане назавжди забудеться.

11

День народження? Невже?!
День такий — хоч сходи с ума!
І ми несемо квіти Анжелі,
Хоч Анжела — квітка сама!
Нехай він буде красивий і ярок
Багато років ще — життя суть.
Ти сама нам великий подарунок!..
Ось такий же завжди і будь!
Листівка з днем народження Ангеліні

Комментариев нет:

Отправить комментарий