четверг, 26 января 2017 г.

Вірші коханому на 14 лютого

Пощастило мені зустріти
Мою долю мою мрію...
Ти мій самий світлий промінчик,
Без тебе я не можу.

Життя свою уявити більш.
І хочу тебе привітати
З Днем Закоханих, мій хороший,
Від любові до тебе я таю!

Хочу дякувати долю,
Що звела мене з тобою.
В цей лютневий день, ясний
Серце крутиться дзиґою!

В середині лютого,
Червоний аркуш календаря!
Настає день закоханих,
Думаю зовсім не даремно!

У цей день, любов моя,
Вітаю я тебе!
І себе звичайно теж,
Адже ми пара ти да я!

Вранці разом ми встаємо,
Разом на роботу прем,
Увечері додому з роботи,
Теж разом, ти да я!

У день закоханих, ми удвох
Пляшечку винця візьмемо,
При свічках влаштуємо вечеря
Пісні, танці, все шляхом!

Люблю люблячи,
Люблю любити,
Люблю улюбленої тобою бути.
Бажаю і тобі того ж.
Але вранці не корчі пики.
Я ж та, що вчора,
Але просто трохи не спала.
А багато, багато років поспіль,
Ти озирнись назад,
Ти говорив мені про кохання
Ну а сьогодні — не жени...
Я дарую валентиночку
І тихо, тихо кажу.
Повернися туди,
Де б'ється кров
І шепоче про любов, любов...


О, світло моїх очей, коханий,
Хочу привітати я тебе
З приобретеньем дуже милим,
А це начебто всі — я!

Бажаю, щоб любив ти міцно
Одну мене і ніяких!
Дарував мені шубки, кільця, сережки
І не сприймав інших.

А я за це буду ніжною
(Ти тільки гроші плати)
Як кішка м'якою, безтурботної
З тобою на життєвому шляху.

З Днем святого Валентина
Я поспішаю тебе привітати!
Хочеш, кулька земної зрушу?
Нехай опору мені поставлять!

Ну і що, що я слабка стать,
Почуття надають мені сили.
Щастям життя моє наповнив
Ти, мій славетний і улюблений.

Почуттів своїх вже не сховаєш,
Зізнаюся тобі в них сміливо
І, хоча зовсім не лікар я,
Пропишу постільний режим.

Нині свято Валентина.
Чи Не забув ти, коханий?
Ти подаруночок припас?
Ну, відповідай мені без прикрас.
Я б хотіла троянди, цяцьки,
Шубу, ролики, санчата,
Туфлі, плаття, новий клатч.
Грошей немає? Ну що ж — не плач.
Обійдуся і валентинкою.
Я ж люблю тебе, кровинка.

Як добре бути нам удвох,
І в цей чистий, пристрасний свято,
Давай зірвемося і візьмемо...
Шампанського не кухоль — тазик.

Давай подаруємо ми один одному,
У мережі листівки і серця,
О, так! Лютий — мороз, лютий то свято,
І місяць, що відкрив очі.

Ти моя муза, ти друк,
І мені трусів своїх не шкода,
Лише серце мені своє віддай,
У день Валентина без залишку.

Сиджу я на парі і думу гадаю,
Як сильно тебе мені зараз не вистачає.
Які там двигуни і гальма,
Коли у тебе блакитні очі?
Яке навчання на день Валентина,
Коли я дивлюся одногрупникам у спини,
І чую твій сміх, уявляю посмішку...
Адже те, що ми разом зовсім не помилка.
До Дня всіх закоханих, хвала лютого,
Я своє серце тобі вірно дарую!

З днем Валентина, мій коханий,
Люблю тебе, купи Кайєн.
Ти найкращий, самий милий...
Ще купи сережки та кольє.

Ти найкращий принц на біленькому коні...
Хочу я шубку, сумочку, ці чобітки.
Я ж подарую шкарпетки і піну для гоління тобі.
Люблю тебе я одного на білому світі!

Валентинів день сьогодні зазначаючи,
Мій улюблений, від душі вітаю тебе.
Ні миті без тебе не уявляю,
Світло мій, радість і моя доля.

Нехай тебе скрізь супроводжує
Кращий друг — успіх у справах,
Щастя хай все також зігріває,
А достаток мчить до тебе на всіх парах.
Прикольна відкритка для коханого

Комментариев нет:

Отправить комментарий