среда, 25 января 2017 г.

День святого Валентина: поздоровлення у віршах

У день святого Валентина
Я дарую тобі серденько,
Адже люблю тебе сердечно,
І любов моя взаємна!

Я хочу завжди бути поруч,
Щоб один одного розуміли,
Щоб любов не проміняли
Я тобі, як сонцю, рада!

Привітання на День Валентина нареченому

* * *

Я раніше не відчувала болю,
Але раптом амури в серці вкололи,
І в свято Валентина зрозуміла я,
Як від любові до тебе тепер страждаю!
Повтішай мене, підступний Валентин,
Наші серця в одне з'єднай!

І душею і собою,
Будь весь час улюбленої
І взимку, і навесні,
Не схиляйся горобиною,
Якщо буде біда.
Будь весь час щасливою –
В цей день і завжди!

Привітання на День святого Валентина друзям

* * *

Вітаю з Днем закоханих,
Упоенных, осяяних
Почуттями прекрасними,
Найбільш всевладними.
Дай вам Бог не розлучатися,
Вічним щастям насолоджуватися!
Листівка до Дня святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий