четверг, 26 января 2017 г.

Вірші на день святого валентини для коханої дружини:

вірші на день святого валентини для коханої дружини:


Є в світі багато побажань,
Їх усіх не перелічити.
Тебе я просто вітаю,
Люблю такою, яка є.
Будь весь час красивою:
І душею і собою.
Будь весь час улюбленої:
І взимку, і навесні.
Не схиляйся горобиною,
Якщо буде біда.
Будь весь час щасливою –
В цей день і завжди.

У день святого Валентина
Вам зізнатися я вирішив,
Що давно Вас полюбив,
Ви мені так необхідні!

День всіх закоханих
Ах, скільки б не дивився на вишень пелюстки
У горах, покритих дымкою туману, –
Не стомиться погляд!
І ти, як ті квіти.
І милуватися я тобою не втомлюся!

Ти хочеш знати, чиї це очі
У вогні те полум'яному горять?
Вони горять у темряві ночі
І ось прочитай заголовний ряд!

Ти хочеш знати, як я люблю?
Все видно на картинці:
Сто тисяч поцілунків шлю
Я в цій валентинке!

Так хочу я, щоб наша любов,
Як вогонь обпікала нас знову,
Зігрівала, манила, кликала
І надію на щастя дала!

Високим почуттям окрилений,
Колись в давні роки
Придумав хтось день закоханих,
Ніяк не відаючи тоді,
Що стане цей день коханим,
Бажаним святом у році,
Що Днем святого Валентина
Його з почтеньем назвуть.
Посмішки і квіти всюди,
У любові признанья знову і знову...
Так нехай для всіх станеться диво –
Нехай світом править лише любов!

Якщо б не було тебе,
Навіщо, скажи, тоді б я жив?
По землі я блукав би, сумуючи,
Без надії і без крил:
І якщо б не було тебе,
Я сам придумав би любов.
Як художник, що фарби для дня
Відроджує знов і знов,
Адже його доля:
Якщо б не було тебе,
То для кого тоді б я жив?
Я б їх обіймав, не люблячи,
В будинок прийшли мій чужих:
Якщо б не було тебе,
Я б малою піщинкою був,
Малої точкою без сил, без вогню,
Без твоєї любові би стыл,
Поки кружляє Земля:
Якщо б не було тебе
Що було б тоді зі мною?
Кожен день я грав би себе,
Не був би самим собою...
І якщо б не було тебе,
Я вірю – зміг би відгадати,
Що весь сенс мого буття
У тому, щоб тебе створити,
Любити одну тебе!

Розквіт кохання – Ось нам нагорода.
П'ю за неї свій повний ріг.
Закоханому гора – перешкода,
Як дрібний камінчик y ніг.
І скатертина перлів!
Адже якщо б Його страшив акул оскал,
У морському підводному королівстві
Він нічого б не відшукав.
Чабан, боячись волков, не зможе
Отару виростити свою...
Любов відвагу нашу множить.
За те і п'ю!

Кохана, тобі дарую я букет червоних троянд,
Нехай краса твоя живе сто років.
Твій голос і очі твої сповнені любові і ніжності,
І пасмо волосся твоїх чарівних
Подібна хмарах небесних.
Тобі від серця я бажаю
Завжди такою бути не старіти,
Цвісти і бути завжди щасливою,
Здоровою, радісною і надалі.

Як чудово бути поруч з тобою,
Довіряти, піклуватися, любити,
За долю йти однією дорогою,
Все на світі навпіл ділити!

Немає волосся твоїх ніжніше
І рук пленящих кожен раз.
З тобою я стаю добрішим,
З тобою мені дорога кожна година.
Немає дівчини тебе миліше.
І меркне краса часом.
Коли ти поруч, немає ріднішої
Тебе і твоїх дивних очей.
Прикольна валентинка коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий