среда, 25 января 2017 г.

СМС-привітання з Днем всіх закоханих

Тебе обійму я за стан твій осиковий.
І буду шепотіти з серця прийшли
Свої привітання з Днем Валентина я.
Зігрію тебе своєю нестримною пристрастю,
Закутаю в ніжність тебе, люба.
Любов разом з вірністю вічної подружнього
Сьогодні до ногам твоїм я покладаю!

***

Моєю ніжною, коханою і чекає,
Чиїм теплом я завжди оточений,
І рук її не устающим
У любові визнання і низький уклін!

***

Ти даруєш щастя постійно,
Зберігаєш затишок, несеш спокій.
Готовий твердити я невпинно,
Наскільки щасливий бути з тобою!
Люблю тебе, моя рідна!
Повір, любов моя сильна!
З днем Валентина вітаю
Тебе, кохана дружина!

***

У день святого Валентина
Подарую тобі букет
Поцілунків і обіймів,
Шум весни і сонця світло.
Подарую тобі я ніжність
І красиві слова,
Пристрасті запал і свою вірність.
Як же я люблю тебе!

***

Ароматом яскравим, ніжним
Сповнений це день.
Нехай заметів багато снігових,
Але в душі дзвенить крапель.
З днем закоханих вітаю
І кричу тобі я знову –
Як же щасливий я, рідна!
Ти – мій світ, моя любов!

***

Ангел мій, моя дружина
І прекрасна дружина,
Моя вірна подруга,
Ти одна мені потрібна!
Я так тебе люблю!
Знай, з тобою я щасливий.
З днем святого Валентина
Вітаю я тебе!

***

У день святого Валентина
Не можу стримати лавину
Одолевших мене почуттів,
Відкриваю таємний шлюз,
І любов моя прагне,
Пристрастю піниться, і мчить
До найкращою на Землі!
Чудовою! До тебе!
Освідчення в День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий