четверг, 26 января 2017 г.

Вітання з днем всіх закоханих для коханій дівчині:

В життя особисте, інтимне
Займає левову частку...
З днем Святого Валентина
Вітаю я кохану!

У день святого Валентина
Зізнаюся: тебе люблю
І сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені. Дуже чекаю.

Святий Валентин у цей день дозволяє
Тим зізнатися в любові, хто поки що не знає,
Який спосіб обрати, щоб відкрити
Всю свою душу і любов оголити.
З надією тобі валентинку вручаю.
Не смійся! Святий Валентин не пробачає
Насмішку в любові. Адже коли сам полюбиш,
У відповідь бумерангом насмішку отримаєш.

За твою милу посмішку,
За твої карі очі
На небі ангели б'ються,
А на землі страждаю Я!

Стара Легенда жива,
І вірю, що незаперечна.
Така казка нам потрібна,
Щоб раз у році, у день Валентина,
Зізнатися міг в любові тобі:
Тебе немає краще на Землі.

Може, станемо ми ближче?
Що зможу, я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!

У день святого Валентина
Вітати необхідно.
Зі свободою нині вас!
Все, вичерпався запас любові.

Я дізнався що мене y
Є величезна фігня!
Я крокую з нею по світу
І люблю і ту і цю
Олю, Таню, Ксюшу Люду,
Василину завтра буду.
І Оксану та Світлану
І на Юлю будую плани
І Лариску і Анжелу
І Катюшу між справою
Вероніку, Аню, Женю,
Хоч вона і становище,
І Поліну і Варвару
І начальницю Тамару,
Бабу Клаву, бабу Зіну
І Данилові й грузина
І свою собаку Глашку
І кота і черепашку
І стежку і лісок,
В полі кожен колосок,
Все живе, неживе –
Це все моє, рідне!
Усіх люблю на світі я –
Ось концепція моя!

В життя особисте, інтимне
Займає левову частку...
З днем Святого Валентина
Вітаю я кохану!

Вітаю з Днем закоханих,
Упоенных, осяяних
Почуттями прекрасними,
Найбільш всевладними.
Дай вам Бог не розлучатися,
Вічним щастям насолоджуватися!

Кохана, тобі дарую я букет червоних троянд,
Нехай краса т виття живе сто років.
Твій голос і очі твої сповнені любові і ніжності,
І пасмо волосся твоїх чарівних
Подібна хмарах небесних.
Тобі від серця я бажаю
Завжди такою бути, не старіти,
Цвісти і бути завжди щасливою,
Здоровою, радісною і надалі.

Ти мій герой!
Ти мій кумир!
Ти мій: до п'ят,
Ти мій: до дірок!
Ти мій до х: хромових чобіт
Ти Аполлон,
Ти Зевс,
Ти Бог!
Я за тебе в хату, пожежа,
Залишу електрокар.
І якщо треба, в курені,
Я буду щаслива вже.
Я буду за тебе небо
Дякувати день з дня!
Короткий вірш на листівці для коханої на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий