среда, 25 января 2017 г.

Привітання з Днем Святого Валентина у віршах

З Днем Святого Валентина!
Нехай привітає половина,
Зробить визнання
У любові і обожнювання!

***

Валентинів день прийшов
Що ж пора в любові зізнатися:
Я в тобі свій сенс знайшов.
З тобою мені легко сміятися.

Хочу завжди бути з тобою
І розділити долі веленья
Я без тебе не зможу жити
Прийми в любові день привітання!

***

На День Святого Валентина
Нехай всім знайдеться половина!
Одиноким бажаю закохатися

Тим, хто у сварці – швидше помиритися
Проживають разом – одружитися
І любові всім до краю напитися!

***

З Днем Святого Валентина!
Життя хай буде доброю казкою
І накриє Вас лавина
З любові, тепла і ласки!

Читайте також: Смс привітання з Днем святого Валентина

***

У день любові, дозволь зізнатися:
Від тебе я без розуму!
Якщо нам не побачитися,
На душі завжди зима.

Так що будь моєю жінкою
В горе, щастя, без секретів...
Погоджуйся жити зі мною!
І в душі настане літо.

***

Любові окриленої!
Любові нескінченної!
Любові загартованої!
Душевної, серцевої!

Любові поетичної!
Пристрасної, інтимної!
Зрозумілою, логічною,
Тільки взаємною!

***

З Днем Валентина вітаю тебе!
І свої почуття тобі висловлюю!
Ти без сумнівів моя половинка
Я в квітці маточка, а ти, як тичинка

Я білий кролик, а ти, як морквина
Я весь маршрут, ну а ти – зупинка
Якщо я праворуч, то ти точно зліва
Ти в моєму житті завжди королева!

***

З Днем закоханих вітаю!
І знайти половинку бажаю!
Нехай вона буде гарною, пригожої

І на тебе хоч трішки схожою!
Нехай ваші почуття цвітуть немов троянди
І не зламають їх життя морози!

***

Давно вже з'їдені всі мандарини
А значить за вікном вже лютий
І на порозі День Святого Валентина
Любові всевладної яскравий фестиваль

Бажаю Купідона в житті зустріти
І відчути всі принади кохання
Прийми, як дорогу благодійник
І за її течією пливи!

***

Раз, два, три, чотири, п'ять
Я йду шукати любов
У день лютневий краси
Випадаєш точно ТИ!
Два сердечка - листівка на День Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий