среда, 25 января 2017 г.

Вітання на День святого Валентина

ЧОЛОВІКОВІ

Будь-який чоловік хоче чути з вуст жінки про те, який він сильний, сміливий і мужній, навіть якщо це і не так. Але адже ми не звертаємо увагу на маленькі недоліки наших улюблених, давай в День всіх закоханих згадувати тільки про достоїнства.

З Днем святого Валентина
Вітаю я тебе,
Мій єдиний чоловік!
І бажаю жити, люблячи!

Ти таким же бути намагайся -
Добрим, чуйним і рідним!
І завжди ти залишайся
Сміливим, сильним і крутим!

***

З днем Валентина,
Мій чоловік дорогий!
Найулюбленіший
І самий рідний!

Пам'ятай і далі -
Рідна дружина
Так само, як раніше,
В тебе закохана!

***

З днем закоханих вітаю,
Милий, дорогий чоловік!
Я любити мене бажаю,
Так, щоб було ніколи

Навіть подивитися "наліво"!
Не нудьгував щоб ніколи,
Щоб твоєю королевою
Я залишилася назавжди!

***

Сімейний човен впевнено вдалину
Пливе, не дивлячись на роки.
Бажаю, мій чоловік, не прийде печаль,
І жити з ощущеньем свободи!

Адже день всіх закоханих – особливий день
Романтики, радості, щастя!
І мені визнаватися сьогодні не лінь
В любові тобі, милий, і в пристрасті!

***

Мій чоловік коханий, дорогий,
Я дуже щаслива з тобою,
І в день святого Валентина
Хочу за все сказати спасибі –

Що ти зі мною завжди,
Проходить стороною року,
А нам, як колись, по дорозі,
І поруч так легко йти!

ДІВЧИНІ

Особливий вид відносин - цукерково-букетний період. Ви зустрічаєтеся, цілуєтеся, але в любові поки не зізналися. У цьому випадку вітати потрібно дуже акуратно, у своєму повідомленні лише натякаючи на зародження великого почуття.

В День святого Валентина,
(Він стосується і нас)
Вітаю і цілу
Багато, багато, багато разів!

***

Сьогодні день закоханих,
Тебе я вітаю,
Тобі ж, мій кошеня,
Я ось чого бажаю:

Впевнена в почуттях,
Цілуй мене частіше,
Адже кожен поцілунок твій
Все солодше мені і солодше!

Будь бадьорою і щасливою,
В останньому - постарайся!
І ось такою красивою
Завжди ти залишайся!

***

Дивлюся в твої очі, кохана,
І розумію лише одне:
Таку жінку гарну
Знайти не кожному дано!

Нехай день закоханих буде радісним,
І лише посмішки дарує він.
Нехай прозвучить признанье солодко,
Що я страшенно закоханий!

***

Скільки зірочок на небі,
Скільки камінчиків у воді,
Стільки ніжних валентинок
Посилаю, кошеня, тобі!

***

Твої очі зведуть з розуму,
А губи ласкою заспокоять.
Вже давно лише ти одна
З моїх думок не виходиш.

І в день закоханих я хочу,
Щоб були разом ми з тобою.
Тебе сьогодні одарю
Прекрасною чистою любов'ю.

***

Ти граційна, як пантера,
Ти сексуальніша, ніж "Плейбой",
І став твоїм я кавалером!
О, як мені пощастило з тобою!

Хочу скоріше тебе побачити,
Щоб знову ніжно цілувати!
І день Закоханих не образити,
А в казку свято перетворювати!

***

В життя особисте, інтимне
Займає левову частку...
З Днем святого Валентина
Вітаю я кохану!

***

Не треба слів. Не треба. Помовч!
Слова відносить вітер, їх забудеш.
Про щастя, про любов ти не кричи,
Прийшли мені валентинку — я зрозумію, що любиш.
Листівка з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий