четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з днем святого Валентина коханому

У стихахСМСВ прозеНовыеЛучшие
У день святого Валентина
Я хочу тобі бажати
Бути скрізь завжди чоловіком!
Про мене не забувати...

Я люблю тебе, мій солодкий,
Посміхайся ти завжди.
Хай в любові все буде гладко,
Не сумуй ніколи!
Подобається! 11 • Поділитись • Листівка
І хлопці, і дівчата
В цей день любові хочуть.
А тобі, мій любий,
Я хочу одне сказати:

Будь ти ніжним, добрим, славним.
В цьому житті для мене,
Залишається найголовнішим –
Те, що я люблю тебе!
© Подобається! 4 • Поділитись • Листівка
Ти моє серце зумів підкорити,
Таємні стежки ти зумів відкрити.
І пробудити щастя в душі,
Мені лише з тобою «рай в курені».

І в день закоханих я хочу сказати,
Що про тебе я могла лише мріяти.
Буду любити тебе тисячу років,
Але і взаємності я чекаю на відповідь!?!
© Подобається! 11 • Поділитись • Листівка
Вітаю тебе, мій коханий,
З днем поважного Валентина.
Він закоханим надію давав,
Таємним шлюбом сполучав.
І загинув за закоханих. За нас.
Його подвиг ми шануємо і зараз.
Це свято надії, любові.
Валентинки - як снігурі,
Красногрудые птиці зими,
Нам несуть приближенье весни
І надію закоханим серцям.
В цей день шлях відкритий чудес.
В цей день є можливість у відповідь
Почути або «Так» або «Ні».
Мій улюблений, я в цей день рада
Знову визнати, наші почуттів - нагорода.
Не нагорода, швидше сюрприз:
Серця наші любов'ю засвітили!
Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З днем найдобрішої Валентина!
Подобається! 7 • Поділитися
поздоровлення коханому з іншого міста
Коханий мій, я так нудьгую!
І вірю в те, що будемо разом,
Вірші я з горя складаю.
І так скажу без удаваної лестощів,
Що найкращий ти на світі,
І краще для себе мені не знайти.
Я згадую ті миті,
Коли ти поруч був зі мною,
Вони дають мені натхнення
Писати для тебе коханий мій!
Ти такий ніжний, такий сильний,
Я за тобою, як за муром!
З тобою я відчуваю себе безсилою,
Але мені не страшно, я з тобою!
Але зараз мені самотньо і боляче!
Нас розділяють міста,
Але я сподіваюся, що визначено
Ми будемо разом назавжди,
Адже дуже я тебе люблю!
Подобається! 10 • Поділитись • Листівка
Привітання для коханого з днем закоханих.
Ми з тобою половинки,
Розтопив ти в серці крижинки
І закохав мене в себе,
Ось тепер я вся твоя.
І бажаю: будь щасливий
Валентина святий шлях
Нехай тебе зі мною залишить,
Разом на року поставить.
Обіцяю смирною,
І готувати, і любити,
А зараз прийми сюрприз
І мене, як головний приз.
© Подобається! 3 • Поділитись • Листівка
У 14 лютого посмішка мені потрібна твоя.
Ти – промінь світла і навіть – принц,
Ти не іграшка, немов шпіц,
Навпаки, ти – господар, я –
Звіринка мила твоя.
Готова в клітці проживати,
На стіл готова накривати,
Дітей народжувати і цілувати,
Тебе любити і обіймати.
Будь щасливий і здоровий,
А я, як люба сім'я,
Тобі тепло віддам душі,
Зауваж, не вішаю локшини».
© Подобається! 1 • Поділитись • Листівка
Привітати я тебе прийшла,
І слів інших я не знайшла
В сей день Валентина святий:
Я хочу бути тільки з тобою!

Щасливий будь і не забудь,
Улюбленим бути – ось суть життя.
Здоровий будь, веселий. Нехай друзі
Надійні будуть, як сім'я.

До тебе прийшла і повторюся:
Частенько за тебе молюся,
Теплом подарунок зарядивши,
Тобі дарую. Тепер піду.
© Подобається! 0 • Поділитись • Листівка
смс коханому чоловікові

Єдиний, рідний і милий,
З Днем Валентина, мій коханий!
Подобається! 14 • Поділитись • Листівка
Ти шоколадний заєць, і я тобі зізнаюся:
ти солодкий як ніхто.
Мені про мріялося: щоб губ моїх торкаючись,
ти танув так легко.
Подобається! 18 • Поділитись • Листівка
Прикольні листівки на День святого Валентина коханому

Комментариев нет:

Отправить комментарий