воскресенье, 21 февраля 2016 г.

Побажання на 8 березня жінкам - подрузі, дівчині, сестрі, бабусі

41

З днем 8-го березня,
Зі святом весняним,
З першими квітами в цей світлий годину,
З святкової капежом,
З добрим настроеньем
Від душі сьогодні вітаю Вас!

42

З 8 Березня тебе вітаю,
Вибач, що квітів не дарую,
Від душі тобі бажаю щастя
І просту листівку шлю.
У ній все просто і дуже красиво,
Теплота моїх думок і слів,
Я хочу, щоб жила ти щасливо,
Берегла свою честь і любов...

43

Я дарую тобі мімозу,
На неї схожа ти.
Хоч ти прекрасна, як троянда,
Але у троянди є колючки.
А в тобі немає недоліку.
Ти ніжна, світла і гладка.
У Жіночий день дарую квіти,
Як годиться чоловікові.
Але з цієї ж причини
Поцілуєш мене ти?

44

Дозвольте побажати Вам з посмішкою і жартом:
Завжди залишайтеся уважною, чуйною.
Нехай праця тобі буде приятною ношею,
Бажаємо здоров'я і життя гарною!

45

З першої капежом,
З останньою завірюхою,
Зі святом юної Весни!
Вас вітаємо
Сердечно бажаємо:
Щастя, здоров'я,
Удач, краси!
46

Від усієї душі Вас вітаю
З цим теплим святом весни!
Вам здоров'я, щастя я бажаю,
Радує серце краси!
Нехай же в цей день, 8 Березня,
Жайвір пісню Вам заспіває,
Ласкавий промінець пригріє жарко
І квітка любові Ваш розквітне.
Не сумуйте і келих розбийте
Вам на щастя, а не на біду:
Веселіться, сміху не шкодуйте,
Цей день - єдиний у році!

47

В цей березневий день,
Ми бажаємо Вам добра, що спочатку Весни
В день, коли прокидаються сили природи
Ми хочемо Вас привітати від чистої душі
Побажати Вам здоров'я та щастя на довгі роки!
Нехай весь рік жіночий день не кінчається,
Нехай в честь Вас прожурчат струмочки,
Нехай Вам сонце все життя посміхається,
А чоловіки нехай дарують квіти!

48

Про жінок твердять, що це слабка стать,
Але скількох сильних він полонив і поборов!
Є в жіночій слабкості невідома сила,
І в ласці горлиці потребує орел!
Хоч багато є навколо нікчемної суєти,
Але жінкою будь завжди і всюди ти.
Турбота і Любов, Добро, Співчуття, -
Ось ніжної жіночності вічні риси!

49

Нехай серце в такт стукає капання
Хай кануть в минуле хуртовини,
І нехай у весняних хороводах
Забуде серце про негаразди.

50

Стільки пісень і віршів
Присвятили мамам!
Мені чужих не треба слів
Для улюбленої самої.
Я для матусі своїй
Їх шукати не стану:
Всі вони - в душі моїй,
Так люблю я маму.
Їй не тільки у Жіночий день
Дорого вниманье -
Але і кожен Божий день
Потрібно пониманье
Легкої хвороби і тривог,
Пристрасті до серіалів.
Слухати я її готовий,
Щоб ні розповіла!
Немає жінки святей,
Ніж рідна мама.
Щоб скрасити старість їй,
І місяць дістану.
Вітальна відкритка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий