суббота, 20 февраля 2016 г.

Прикольні привітання мамі

Ніхто любити так не вміє.
Як беззавітно мати плекає.
І за любов таку діти
Завжди в боргу, все життя у відповіді!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 114)

З днем народження, мила мама!
Щоб жити — не тужити,
Ніколи не сумувати, не засмучуватися.
Багато років тобі весело прожити,
Ні душею, ні тілом не старіти!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 24)

Що можна побажати, дивлячись в очі рідні,
Що вдень і вночі поруч з нами
На руки, що ростили і творили,
Що можна побажати рідній, коханій мамі?

Бажаємо ми, щоб поруч була з нами.
І не хворіти, не сумувати
Так шкода, що не можна висловити словами
Все, що хочеться бажати.

Бажаємо багато доброго, простого
Бажаємо бути такою, яка є
Здоров'я, щастя, блакитного неба
Спасибі говоримо, все в твою честь!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 66)

Хто найкращий з людей?
І чий сьогодні день народження?
Улюбленої матусі моєї!
Прийми ж ці вітання!

Ти не сумуй ніколи,
Нехай здоров'я буде міцним!
І пам'ятай головне завжди -
Ми всі тебе дуже любимо!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 49)

Хто приклад нам усім покаже,
Хто вихованіші всіх,
Женихам всім, хто відмовить,
У кого великий успіх?

Хто гарненький такий,
Підморгує?
Кому сниться лише спокій,
Хто все помічає?

Хто порядок наведе,
Все на полицях розбере,
Акуратненько все складе,
По коробочках розкладе,

Скрізь написи напише...
Але вона одна відшукає!

Це все мила вона одна,
Це мила батьківщино моя,
Це мила найрідніша,
Це мила мамочка моя!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 56)

Вітаю тебе, моя мамо,
І бажаю здоров'я тобі
Нехай щастить у всьому постійно
І не буде смутку в душі.

Я за все кажу "спасибі"
Постараюся бути опорою
Як і ти - гідно, красиво
Своє життя і долю вершити

4
1
2
3
4
5

(голосів: 28)

Хочемо від серця побажати
Чорних днів все життя не знати,
Доброю, сильною, милою,
До ста років прожити.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 85)

Як підібрати слова признанья за тепло,
Що з перших днів моїх у твоїй душі жило,
Що з кожним днем сильніше ставало,
Від болю і страждання завжди мене зберігало.

Кохана, рідна, дорога
Сьогодні день народження відзначає.
Неважко здогадатися,
Що це мамі я хочу зізнатися в любові.

Такий же безмежно будь красивою,
Щасливою, потрібною і коханою.
Рідна мамо, я так тебе люблю!
За життя, мені дану тобою, дякую.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 29)

Коли ти з нами поруч,
Проблем ніби немає —
Ободришь теплим поглядом
І потрібний даси раду.

Турботу людяних
І терплячих рук
Дочка цінує нескінченно,
Їх обожнює онук.

Ми всі тобі бажаємо
Жити довго, не старіти
І, бадьорість зберігаючи,
Про минуле не жаліти!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 64)

Вітаємо усіх, люблячи,
З днем народження тебе.
Будь такою ж енергійною,
Молодою і симпатичною.
Будь завжди ти поруч з нами,
Мила, рідна мамо!
Коханій дівчині листівка на День Народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий