суббота, 20 февраля 2016 г.

Вітання з днем народження мужчині

Бажаємо щастя і добра, І вічної радості цветенья, Усмішок, сонця і тепла В твій світле свято - День народження!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 5)

Нехай в житті буде багато сонця!
Нехай все прийде, що хочеш ти!
Хай щастя в двері твою увірветься
І дійсністю стануть всі мрії!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 5)

Молодість твоя хай не убуде, а разом з нею - любов і доброта. Хай вічним гостем в твоїм домі будуть спокій і щастя, мир і теплота!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 16)

Щасливою(им) будь - хоч важко буде іноді,
Улюбленою(им) будь - любов рятує нас завжди,
Будь молодцем - в будь-яких умовах тримайся,
Адже щоб не було - прекрасне це життя.

3
1
2
3
4
5

(голосів: 6)

Вітаю з днем народження! Бажаю міцного сибірського здоров'я, шаленого кохання, надійних і вірних друзів!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 6)

З днем народження тебе вітаю! Веселися цього дня не нудьгуй! Я бажаю тобі тільки щастя, щоб воно полилося через край!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 7)

Від усієї душі без многословья,
Бажаю юлаг тобі земних
Добра бажаю і здоров'я!
Ти їх, звичайно, заслужив!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 2)

З Днем Народження тебе поздоровляю, найближча, рідна людина. І здоров'я тобі я бажаю не на рік, а на довгий твій вік!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 4)

Нехай буде в житті все, що потрібне, Чим життя буває хороша - Любов, здоров'я, щастя, радість і Ваша добра душа!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 4)

Бажаю тобі такої великої любові, яку я до тебе відчуваю.
Смішна листівка на День народження чоловіку

Комментариев нет:

Отправить комментарий