суббота, 20 февраля 2016 г.

Привітання чоловіку на день народження

Ах, як непросто знаходити слова,
Які не говоряться мимохідь...
Нехай зберігає ясність голова,
Серйозність перебуває з кожним роком.
Нехай все, що було коли-небудь неправий,
Виправиться тобою, зміниться,
Будь думками, душею і тілом здоровий,
Нехай удачею невдача зміниться.
Частіше думай! Життя, на жаль, одна...
І як би ні були слова побиті,
Повинна гідно проходити вона,
Щоб не були розбиті серця рідних.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 405)

Щоб жилося тобі красиво,
Я бажаю багато пива
У гуртках, у банках і пляшках,
Ящик пива в морозилці,
І щоб впорався ти з ним,
Ми вже до тебе біжимо!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 167)

Ти вибрав у житті правильний маршрут –
Сміливіше дій і не відступай!
Нехай у всьому тебе успіхи чекають,
Всіх цілей, що намітив, досягай!
Хай буде шлях тобі завжди відкритий
Та планам будь-яким дано зелене світло!
Вперед! Не сумнівайся ніколи!
Великих звершень, радісних перемог!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 194)

Порядок і успіх у справах,
Серйозність і любов до веселощів.
Удачі, все в твоїх руках!
Великого щастя! З Днем Народження!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 111)

День гарний ювілей,
Тільки далі не старей,
Збережи вогонь душі
І здаватися не поспішай.
50 - не так вже й багато,
Нехай більше буде попереду
Веселощів, бадьорості, успіхів,
Здоров'я міцного, кохання!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 28)

В житті різне буває:
То падаєш, а то злітаєш!
І якщо видалася непруха,
Кріпись! Тримайся! Не падай духом!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 35)

Дорогою, з Днем Народження!
Твоє обличчя мені щось нагадує
Нагадує, що я хочу поцілувати тебе!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 16)

Суть поздоровлення проста - прожити не менше півста,
В приємному оточенні, в любові і повазі!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 40)

Дзвенить крапель, прийшов квітень
А з ним твій день народження!
Весняних фарб акварель
Природи пробудження

Нехай на світанку для тебе
Співають красиво птиці
І радують тебе завжди
Завзяті синиці

Бажаю щиро любити
Дружину, дітей і маму
Бажаю щасливо прожити
Весняних фарб гаму

4
1
2
3
4
5

(голосів: 78)

З Днем Народження, чоловік, –
Мій любовничек і друг,
Мій львеночек, пингвинчика,
Мій солодкий апельсинчик!
У кожному жарті часточка жарту,
Але і правди часточка є...
Ну, іди до мене, мій милий,
Я тебе бажаю... з'їсти!
Вітальна листівка хлопцю з Днем Народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий