суббота, 20 февраля 2016 г.

привітання з днем народження друга

Бажаємо щастя, радості, успіху,
Великої любові і багато сміху,
Успіхів, здоров'я, багато сили,
Щоб бадьорість серце веселила,
Щоб смутку ти зовсім не знав
І щоб друзів не забував!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 80)

Бажаємо дуже багато щастя,
Хвороб, смутку не знати,
У праці домагатися успіхів
І в особистому житті не позіхати!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 69)

Під дзвін кришталевого келиха,
Шипіння солодкого вина,
Я з днем народження вітаю,
Бажаю щастя і добра.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 47)

День Народження у двері стукає
І кошичок несе.
Є в ній все, щоб поділитися
Тим, чого не дістає,

І того, що є додати:
Щастя, років, здоров'я, сил,
Все налагодити і виправити,
Щоб весело ти жив.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 43)

Бажає колектив колег
Прожити на світі цілий вік,
Щоб щедрою з Вами життя була
І Вам в дарунок принесла
Весняних вітрів, солодких мрій,
Кохання не в жарт, а серйозно...
Успіхів, яких не злічити...
Все інше у Вас є!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 50)

Щоб завжди під щасливою зіркою
Вас доля по дорозі вела.
У будинку щоб повноводною рікою
Життя спокійно і мирно текла,
Нехай Ваш будинок лише друзі відвідують,
Стороною обходять негоди,
Від душі ми добра Вам бажаємо,
Довгого життя, здоров'я і щастя!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 135)

Удач побільше на шляху,
І щастя знайти ниточку.
Знайти того, хто доріг буде,
І хто тебе не забуде.
З Днем народження!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 31)

З особливим почуттям у день народження
Бажаю вам щасливих років,
Здоров'я, радості, рухи
Шляхом розквіту і перемог
Бажаю, щоб все збувалося
І крила слави вас знайшли,
А ім'я ваше виявилося
У низці великих всій Землі.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 34)

Як відомо, немає гіркоти без насолоди,
Знову прийшов жаданий день твого народження!
Святковий, урочистий, шебутний і яскравий,
Щастя і здоров'я - вічні подарунки.

Небо безмежне, напоєне сонцем,
І любов, взаємна іль нерозділене.
Гроші і успіх, оптимізм і пристрасті,
Радість натхнення! Чи це не щастя?!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 78)

З днем народження тебе вітаю.
Веселись в цей день, не сумуй.
Багато щастя тобі я бажаю,
А особливо щастя в любові!
Хотілося випить-закусить, і раптом - Бац! Твій день народження!

Комментариев нет:

Отправить комментарий