суббота, 20 февраля 2016 г.

у мами день народження вітання

Бажаю в цей день щасливий
Добра, веселощів і тепла
Нехай у цей день світяться твої очі
Забудь образи, огорченья

Часом я не права була,
коли ти мене лаяла
Але знай одне — я найщасливіша
Тому, що ти є у мене.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 17)

Спасибі, матусю рідна,
За те, що ти на світі є!
Красива і молода,
А адже турбот твоїх не злічити...

Здоров'я, радості бажаємо,
Нехай в душі не гасне світло!
Красива і молода. –
Такою чи ще сто років!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 16)

Рідна мама, з днем народження!
Ти в цьому світі краще всіх!
Тебе завжди люблю я, без сумніву,
Нехай чекає тебе у всьому успіх!

Немає на цілому світі краще,
І прекрасніше тебе пані!
Будь здорова і кохана,
Дорога моя мамо!

Від душі тобі бажаю
Довго жити, не старіти,
Тільки бадьорість зберігаючи,
І про минуле не жаліти!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 12)

З Днем Народження , мамо мила!
Я люблю тебе, ти знай.
Ти сьогодні дуже красива,
Посміхайся і просто сяй!

Нехай тебе не бентежать зморшки,
Для мене ти така одна!
Витри з вічко швидше сльозинки,
Життя твоє не испита до дна!

Я бажаю здоров'я і щастя,
Нехай образи пройдуть стороною!
Нехай погода буде непогожою,
Ти мені улюблену пісню заспівай!

Нехай любов'ю ти будеш оповита!
Нехай вона буде поруч завжди!
Нехай від щастя і життя так заплутана,
Не старей, мамо, ти ніколи!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 22)

Королева ти, цариця,
Мама мила моя,
На свої ти іменини
Папу зробила - царя!

А від принців і принцессок –
Це слово тобі в дарунок,
А ще ми даруємо небо,
Світло зірки і сонця жар!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 20)

Ось і настав той мить –
Тебе дякувати за все.
Сьогодні в свято – день народження,
Хочу я краще дарувати!

Здоров'я, щастя я бажаю,
І кажу тобі, люблячи:
Сьогодні, мама, вітаю
З вдячністю Я тебе!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 34)

Ти, як завжди, сповнене турбот,
Адже життя давалося нелегко.
Ах, скільки тяжких, тяжких днів
По серцю твоєму минуло!

Ти заслужила в житті радість
На багато днів вперед.
Так будь же щаслива, здорова
І кожен день, і кожен рік!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 16)

Нескінченна Твоя доброта,
І турбота не знає втоми,
Материнської душі краса
Непідвладна негараздам і старості.

Нехай ідуть чередою року
І лягають зморшки уперто.
Будь здорова Ти, мама, завжди,
Будь і щаслива, мила мама!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 13)

Я тобою захоплююся!
Це — правда, не реклама.
Шаную, поважаю,
Обожнюю тебе, мамо!

Нехай повсюди оточують
Компліментів солодких звуки
І частіше обіймають
Близьких ласкаві руки!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 19)

Всі Дороги мої — твої дороги,
І усе, що прожив, — це життя твоє,
І лише твої все життя писав я рядка.
Негаразди все забудь, як гіркий сон,
І низький, до землі, прийми уклін!
Sms поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий