суббота, 20 февраля 2016 г.

з днем народження мама

Мама - мила, улюблена, рідна,
Сьогодні в день народження твій,
Любові і щастя я тобі бажаю,
Щоб охороняли онуки твій спокій.

Не знала щоб ти хвороби і негаразди
Нещастя оминали,
А ось удача, свято і веселощі,
Завжди крокували поряд з тобою!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 240)

З днем Народження, мила мама!
Ти для нашої сім'ї, немов берегиня храму.
Так побажаємо тобі міцного здоров'я, довгих років,
Щоб ти не знала ні горя, ні бід.
Будь завжди яскравою, красивою
І справді радісним і щасливим!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 154)

Нехай буде в житті все, що потрібно,
Чим життя буває хороша:
Любов, здоров'я, щастя, дружба
І вічно добра душа.

Нехай у День твого народження
Тепло рідних тебе зігріє.
А з ним не страшно нічого,
Хоч сніг летить, хоч дощик сіє.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 269)

Люба матусю, сонечко ясне,
Чиста, добра, дуже прекрасна
Щастя тобі, здоров'я на століття,
Вічно живи наш рідний чоловік.

Не знай турбот, живи щасливо
Нехай кажуть завжди:
"Як ця жінка красива
І нескінченно молода!"

4
1
2
3
4
5

(голосів: 101)

Мамо, у повному складі
Родина вітає тебе!
Будь найпрекраснішим на світі,
Очі хай не зачепить сльоза.

Усмішка твоя так підтримає
І так підбадьорить іноді,
Що навіть душа затріпоче,
Налагодяться справи відразу!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 141)

Як в дитинстві, я до тебе пригорнись
І поцілую ніжно.
Зізнаюся, мама, що люблю
У сто разів сильніше, ніж раніше.

Бажаю світлих, ясних днів,
Здоров'я і удачі!
Ти бережи себе і знай,
Що дуже багато значиш!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 283)

На світі немає людини,
Яким рідніше я.
Поспішаю з душею тебе привітати,
Матусю мила моя.

Нехай твоє велике серце
Не знає горя і бід,
І хай в очах блищать не сльози,
А щастя, радість і любов!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 53)

Мамочко, мила, ніжна, славна,
Добра, розумна і промениста,
В долонях я щастя тобі подарую.
«Спасибі за все, що я тобі кажу.

Живи, посміхайся негараздам-років,
Турботи розділимо з тобою навпіл.
Забудь про хвороби, про тривоги забудь,
Любов'ю висвітлимо твій життєвий шлях!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 93)

Ми вік твій вважаємо не роками,
А добротою і ласкою, і теплом.
І нехай завжди ти будеш з нами
За цим святковим столом.

Ми всі твоїм посмішкам ради
І повторюємо знову і знову:
Нехай усе буде тобі нагородою -
Здоров'я, щастя і любов.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 38)

Нескінченна Твоя доброта,
І турбота не знає втоми,
Материнської душі краса
Непідвладна негараздам і старості.

Нехай ідуть чередою року
І лягають зморшки уперто.
Будь здорова Ти, мама, завжди,
Будь і щаслива, мила мама!
Безкоштовні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий