суббота, 20 февраля 2016 г.

Поздоровлення на день народження

Так будь же жінкою - щасливою,
У хвилини пристрасті - одержимою.
В сумні хвилини - сильної,
B, неодмінно, бути завжди - коханій!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 75)

З днем народження вітаємо,
І від усієї душі бажаємо
Щастя, радості, успіху.
Не хворіти, не сумувати,
Є більше, міцніше спати,
Не сердитися, не лаятися,
Ніколи не хвилюватися.
І тоді напевно
Проживеш ти років до ста!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 897)

Нехай чарівна музика у серці грає,
Сонце промені дарує золоті свої,
День Народження в подарунок мрії виконує,
Всі бажають удачі і світлої любові!

І від щирих слів, від приємних миттєвостей,
Від того, що навколо дуже багато добра,
Нехай стає ще краще настрій!
Нехай завжди буде життя на дарунки щедра!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 532)

У довгоочікуваний день народження
Я привітати тебе спішу,
Щастя, радості, веселощів
Побажати тобі хочемо,
Щоб турботи і печалі
Ти не знала ніколи,
Щоб здоров'я і удача
Були поряд завжди!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 29)

Бажаємо здоров'я, любові і тепла,
Щоб життя цікавим і довгою була,
Щоб в будинку затишок був, любов так рада,
Щоб будинок був захищений від горя і бід.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 176)

Сьогодні день народження твій,
Нехай буде в хаті лише спокій.
Жени з серця негоду,
На щастя кинь монетку у воду.

Щоб усюди було лише везіння,
Від щастя - море насолоди.
Частіше в житті посміхатися,
А всім бажань - виконуватися!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 225)

В твій чудовий день народження
Мені дозволь тебе обійняти
І подарувати стихотворенье,
Любові і щастя побажати.
І нехай здоров'я буде міцним,
А серце вічно молодим,
Нехай кожен день твій буде світлим
На радість мені та всім рідним!
Поспішаю привітати з днем народження,
Бажаю щастя, настроенья,
Успіху, бадьорості, успіхів,
Здоров'я міцного на додачу.
Живи, квіти, як мак ліловий,
Не знаючи горя і нужди,
І розквітай за веснам знову,
І ласкою сонця дорожи!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 273)

Бажаю тобі я
У твій день народження
Здоров'я, успіхів,
Удач і везіння,
Легких доріг,
Повернень щасливих,
Мій найбажаніший
І найкрасивіший!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 125)

Нехай кожен день несе вам радість,
Успіх у праці, затишок в родині,
Нехай пізніше всіх приходить старість,
Живіть довго на землі!
Бажаємо щиро, сердечно,
Не знати хвилювань і перешкод,
Щоб супроводжували вічно
Здоров'я, щастя та успіх!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 258)

Без зайвих слів, без зайвих фраз,
З глибоким почуттям уваженья
Дозвольте нам привітати Вас
У світлий день Вашого народження.
Що побажати Вам у цей день,
Яких же благ, якого щастя?
Щоб ніколи не сумувати,
Не знати хвороби і нещастя.
Щоб Ви не знали ніколи
Ні прикростей, ні печалі,
Щоб товариші, друзі
З посмішкою усюди Вас зустрічали.
Листівка для жінки з трояндою

Комментариев нет:

Отправить комментарий