суббота, 20 февраля 2016 г.

Поздоровлення батьку до дня народження

Все, що досягнуто і що вмію,
Твоя заслуга, таточку рідний!
Тебе я вітаю з днем народження,
Бажаю тобі щастя, дорогий!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 114)

Дорогий татусю,
У день його народження,
Наші побажання,
Наші вітання...
Будь довше нам прикладом,
Бадьорим будь пенсіонером,
І своєю активністю
Нас, дітей, запалити зумій!
А для цього здоров'я
Побажаємо ми тобі,
Адже ще доведеться довго
Бути головою у нас в сім'ї.
Щастя також побажаємо -
Адже щасливому батькові
Вік зрілий додає
Тільки молодість до лиця!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 94)

Папа сьогодні іменинник,
Йому і тости, і пиріг,
Тобі послання вирішили, так,
Для початку – будь здоров!
Всіх радощів, успіхів і світла,
Ще – сердечного тепла,
Дякую за твої поради,
За чашу світу і добра.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 28)

Любий мій татусь, з Днем Народження тебе!
Прийми від усього серця вітання від мене.
Нехай старість обходить тебе стороною,
Нехай біди і негаразди покриються пеленою.

Бажаю не знати тобі горя і негоду,
Бажаю, щоб у домі жило тільки щастя,
Нехай не вважає зозуля року,
Невеликі проблеми для тебе не біда!

Нехай здоров'я й сила завжди б'ють ключем,
Нехай віра і правда стануть в житті мечем.
Думай лише про хороше, живи і насолоджуйся,
І більше ніколи ти ні з ким не розмовляй.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 112)

На фото є в старому альбомі,
Ти, тато, бравий молодий,
Там аксельбанти, як гусара,
Військової форми строгий крій,
В твій ювілей ми їх дістанемо,
Адже чесно служив Батьківщині,
Тебе воински привітаємо,
Щоб завжди ти був бравим!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 25)

Діставай, татусю, санки
І гайда на гірку!
Там тобі вручимо подарунок,
Було все, щоб «у ялинку»!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 89)

За доброту, любов і ласку
І за батьківський твій рада
Тобі, рідний наш, ми бажаємо
Здоров'я, щастя, довгих років.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 69)

Тато, краще тебе немає
З нами в парку ти гуляв,
Як завжди на день народження
Вірш тобі я написав!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 170)

Достатку, радості і щастя
Бажаємо папі від душі.
Хай обминуть тебе негоди,
Року здоров'ям хороші.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 58)

Тепла душевного, привілля,
Бажаю, тато, я тобі,
Щоб був веселим, був здоровим,
Був першим, щоб у будь-якій грі!
Оригінальні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий