суббота, 20 февраля 2016 г.

Прикольні привітання з Днем Народження

Будь вічно желана і всіма шанована, завжди чарівна, чарівна. Очі твої щастям нехай вічно сяють, а в житті, лише тільки, друзі оточують.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 68)

Побитих фраз бажати не буду, хочу привітати від душі. Нехай для тебе щасливим буде той день, коли ти народився!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 113)

Настроенья чумного,
Свята тобі крутого.
Любові до запаморочення.
Вітаю з Днем Народження!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 242)

Бажаємо доброї, ніжною, Здоровою, серцю милій, Веселою, сильною, молодою, А головне - щасливою!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 69)

Щасливою будь, неповторною,
Сама люби і будь улюбленою.
Нехай, де не ступала б ти,
Росли у слід тобі квіти!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 125)

Дорогий (ІМ'Я)!
Вітаю з Днем Народження!
Бажаю щастя, здоров'я в усі органи,
А грошей - у всі кишені!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 85)

Хай роки мчать низкою, минаючи всі негоди, я Вам бажаю всією душею, любові, здоров'я, щастя.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 20)

Хотів подарувати тобі величезний букет, тільки от з/п затримали, хотів злітати за зіркою, але не знайшов такою ж яскравою та красивою, як ти, тоді я вирішив подарувати тобі своє серце... З Днем Народження Кохана!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 26)

Рости великий! - бажали в дитинстві. Тепер, напевно, буде доречно побажати: Продовжуй рости над собою!
З днем народження тебе!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 10)

Бажаю радості завжди І настроенья бадьорого, Не знати печалі ніколи І в житті всього доброго.
Жартівливі поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий