суббота, 20 февраля 2016 г.

Привітання батьку на день народження

Хочу, щоб між цих рядків
Мої ти зрозумів почуття,
Будь щасливий, тато, будь здоровий,
Живи, рідне, без смутку!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 265)

Готовий салат готовий і торт,
У піджака отглажен борт,
Залишилося тільки почекати,
Коли годинник покажуть п'ять .

Сьогодні ввечері,
До сімнадцятої години,
На свято гості
Зберуться до нас.

Всі будуть тата
З днем народження вітати...
Ось тільки до п'яти
Жахливо довго чекати!

А тут ще
Кругом спокуси:
Цукерки у вазі -
Ваблять бридко!

З холодильника
Кличе красень-торт,
Весь у трояндах, написах,
Ну просто, вищий сорт.

І запахом своїм,
І зовнішністю маня,
Як ніби говорить:
Швидше з'їж мене!

Я є, звичайно,
Торт не став...
Я просто подивитися його дістав...
Але палець мій,
Без моєї згоди,
Надумав зробити
Чергове безобразье:
Підправив трояндочку,
Два бантика прибрав,
І напис іменинникові
Вже майже злизав...

Тут раптом до мене з-за спини
Підходить тихо мама:
- Друже, я бачу, почалася
Для свята програма.

І в цей самий момент
Ключ тихо повернувся:
Ну, ось... винуватець торжества
З роботи, нарешті, повернувся.

По мені мурашки поповзли
І очі опустилися,
А мама з татом, регочучи,
Жахливо веселилися.

Батько, поплескавши по плечу,
Сказав: Наш син - художник!
Адже так би не прикрасив торт
У кондитерській пиріжник!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 410)

Нам мама таємницю
Тільки що відкрила,
Що неспроста
Красиво стіл накрила:
Сьогодні - татів свято,
Сьогодні день його -
В секреті ми готуємо
Сюрпризи для нього.
Напишемо привітання,
Подарунок припасів,
І в свічках величезний торт
Йому піднесемо,
Ще ми татові скажімо,
Що кращий він у нас,
І що кохання для татуся
У нас великий запас!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 155)

Татоньку милий, рідний тато
Зі святом татку, наш дорогий
Ми накрили стіл і торт спекли
А ти на застілля друзів запроси

Щастя, здоров'я бажаємо тобі
В житті щоб не було місця біді
Жив щоб весело і не тужив
Щоб свою сім'ю міцно любив

4
1
2
3
4
5

(голосів: 568)

Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя, без сумніву,
Йому колеги і друзі.
Живе наш тато без оглядки,
І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку,
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладений шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не новий,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим,
Будь з нами разом до ста років!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 303)

Тату, я тебе люблю,
Міцно обіймаю,
З днем народження тебе
Сердечно вітаю!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 62)

Тато, у тебе мало вільного часу, але те, що є, ти щедро даруєш мені. Знай, що я дуже люблю тебе і бажаю завжди бути здоровим і щасливим!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 22)

Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя, без сумніву,
Йому колеги і друзі.
Живе наш тато без оглядки,
І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку,
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладений шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не новий,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим,
Будь з нами разом до ста років!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 145)

Рідніше тато для всіх нас,
Немає нікого на світі,
Всі вітаємо ми зараз,
Тебе ми любимо! Діти!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 93)

Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя, без сумніву,
Йому колеги і друзі.
Живе наш тато без оглядки,
І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку,
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладений шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не новий,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим,
Будь з нами разом до ста років!
Короткі поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий