суббота, 20 февраля 2016 г.

Поздоровлення для мами

Коханій, рідній людині
Сказати сьогодні хочеться з душею:
Ти найпрекрасніша на світі,
Ти зігрівати вмієш добротою!

Турботлива, ніжна, і терпляча -
Порадником і другом можеш бути!
Мамусю, за радість днів щасливих
Не втомлююся тебе дякувати!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 12)

З днем народження, матусю,
Зоряний вечір то який,
Будь здорова, як в липні,
Море сонця, ми з тобою!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 17)

Мама, в цей світлий день
Прийми від нас подарунки!
Звичайно не зможемо подарувати
Елітної іномарки,

Але разом з кожним сувеніром,
Тепло сердець ми віддаємо.
Завжди будь самою щасливою,
Тоді таким буде весь будинок!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 10)

Знай, тебе вважають діти
Найкращою мамою на світі!
Нехай допоможе щастя птах
Виконання домогтися всіх бажань!
Будь любима, усім, як нам, необхідна!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 25)

Матусю, ти для мене завжди молода,
І я не дивлюся ніколи на твої року.
Тобі подаруночок свій подарую,
Поцілую тебе і міцно обійму.

Живи щасливо, моя мамо,
Хай омине тебе будь-яка драма.
Тобі сьогодні вісімдесят п'ять
Вітати прийдемо знову.

Я висилаю поздравочек
Любити тебе я буду дуже.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 16)

Хочемо привітати маму любу,
І в цей день народження сказати,
Що ніколи на матусю іншу
Тебе ми не хотіли проміняти.

Адже наша мама – найкраща на світі,
Її ми любимо, поважаємо, шануємо,
І вітають дорослі і діти,
Тобі бажати ми хочемо кращого!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 16)

Свій День народження відзначає
Найближча, рідна людина.
Той, хто чекає, розуміє, прощає,
Ллють дощі або падає сніг.

Це мама моя дорога,
І тебе я поспішаю привітати.
Ти з роками не стала інша,
Так і я лише тобою дихаю.

Не сумуй, матусю, не треба,
Огорченье тобі не йде.
Кожен рік, як пора зорепаду,
Нехай тобі тільки чудо несе!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 15)

Такий душевної краси
Зустрічати не часто вдається.
Ми щасливі, що поруч ти,
Що серце трепетне б'ється!

Очі прекрасні і сумні,
На нас дивляться з умиленьем...
І зізнаємося в день народження:
Тебе, матусю, любимо ми!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 14)

Матуся, кохана, рідна!
Як хочу тебе обійняти,
Від душі й серця в день народження
Слів тобі хороших побажати!

Багато, багато міцного здоров'я,
Радості душевної і тепла,
Щоб спокійно, довго, рівне
Життя твоя щаслива текла.

Матуся, кохана, рідна!
Будь довше так само молода,
Нехай від лих оберігаючи тебе,
Наступають зрілості року.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 25)

Матуся, сьогодні
День народження твій!
Будь такою ж модною,
Доброї, заводний!

Багатьох років бажаю,
Радуй нас завжди!
Мама, вітаю!
Я люблю тебе!
Смс поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий