суббота, 20 февраля 2016 г.

З Днем народження

Нехай проблем побільше буде!
А куди ж без них.
Адже з проблемами лихими
Цінуєш кожну мить!

Ну а якщо у вашому житті
Ніяких турбот,
Ні турбот і ні мук, —
ви, напевно, жаднюка,

Скнара підлий і нероба,
І заздрісник злий,
І взагалі, злочинець небезпечний,
Грубий і худий.

Вам тоді залишилося тільки
Лягти і померти.
Або терміново виправлятися
Щоб стати добрішими!

Ну а якщо ви по життю
Дядько цікавий —
Вітаємо з днем народження
Від душі і з піснею!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 12)

Успіхів і щастя бажаю,- Від душі тобі кажу.
Поцілунок тебепосылаю, Я тебе дуже сильно люблю!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 6)

Хоч ти і став сьогодні на один рік старіше, але я тебе все одно люблю!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 12)

З днем народження тебе вітаю,
Ти прочитай мої вітання,
Від усієї душі тобі я бажаю
В житті щастя, добра і любові!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 13)

У тебе День Народження сьогодні,
Ти з подарунками, весела, п'яна.
Моє серце не спокійно,
Вітаю і люблю я тебе!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 10)

Хай сонце світить
В день народження
І голубішають небеса.
І нехай оточують любов'ю
Рідні, близькі, друзі.

3
1
2
3
4
5

(голосів: 17)

Нехай безтурботно життя йде, Легко, як метелики політ. Нехай радість кожен день несе, Хай тобі у всьому щастить.

3
1
2
3
4
5

(голосів: 7)

Нехай в житті похмурі дні огреты будуть дружнім участьем, Хай буде супутником у дорозі Просте людське щастя!

3
1
2
3
4
5

(голосів: 8)

Нехай буде в житті все, що потрібне, чим життя буває, хороша: любов, здоров'я, щастя, дружба і вічно добра душа.

3
1
2
3
4
5

(голосів: 4)

Бажаю не старіти, не хворіти, Рік від року молодіти. Щастя, радості, успіху, Менше суму,більше сміху.
Листівка чоловіку на День народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий