суббота, 20 февраля 2016 г.

привітання з Днем Народження

А де нам взяти таке слово,
Що в День народження побажати?
Бажаємо бути завжди здоровою
І ніколи не сумувати.
Щоб горе у душу не забралось,
Щоб місця не було біди,
І щоб зозуля здогадалася
Прокуковать сто років тобі!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 31)

З прекрасним, світлим, добрим святом!
Від усієї душі – щасливих днів!
Нехай буде життя зігріте радістю,
Турботою близьких та друзів!

Не злічити сьогодні побажань
Удачі, щастя, доброти,
Усіх виконання бажань
Тепла, любові та краси!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 472)

З днем народження, мамо моя!
Ти кохана, дуже красива.
І пишаюся тим, що я дочка твоя,
І іншого не хочу, моя мила.

Ти ангел мій, єдиний охоронець
І з тобою не страшна мені біда.
Адже ти завжди щирою молитвою
Проводжаєш мене крізь роки.

Ти пробач мені образи безтурботні,
Така у дитини доля.
Неприємності в житті не вічні,
Але любов не помре ніколи.

Мамочко, мила мама
Поздравленья сьогодні прийми
Від доньки, я стільки шукала
В цей день, що тобі подарувати.

З днем народження тебе вітаю
І дарую своє море любові.
А ще дуже сильно бажаю
Забути всі печалі свої.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 1894)

Бажаю щастя і успіхів,
Щоб часто не їздив лікар.
Щоб сонце Вам завжди світило,
А усюди горе оминало.
Щоб Вам супроводив успіх
І були Ви щасливіше всіх!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 591)

Всі разом в день народження твій
Бажаємо серцем і душею
Здоров'я, бадьорості і сміху,
У всіх справах твоїх успіху
І щоб світила б завжди
Тобі щаслива зірка.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 520)

Бажаю бути тобі щасливою!
Цвісти пишніше всяких троянд!
Дорогу щастя квапливо
Пройти без горя і без сліз!
Бажаю щастя, пісень, сміху!
Побільше радості, успіху.
Прожити бажаю сотню років,
Не знаючи горя, сліз і бід!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 350)

Щоб завжди під щасливою зіркою
Вас доля по дорозі вела.
У будинку щоб повноводною рікою
Життя спокійно і мирно текла,
Нехай Ваш будинок лише друзі відвідують,
Стороною обходять негоди,
Від душі ми добра Вам бажаємо,
Довгого життя, здоров'я і щастя!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 164)

Коли приходить день народження,
То згадуєш всі мрії.
Так нехай, відкинувши всі сумніви,
Сьогодні вони збудуться!

Лад плани, виконуй бажання,
Ризикуй, прагни вперед і вгору!
Дізнайся всі таємниці світобудови,
Куди тягне удачі думка!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 575)

Давним-давно відомо утвержденье,
Якщо хто народився, той завжди,
На початку ночі, в день його народження
На небі загоряється зірка.
Так нехай твоя зірка не згасає
І в цей день ще світліше горить,
Твій славний шлях все яскравіше висвітлюючи
І життя твоє ніщо не затьмарить!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 1183)

Нехай вічно весна
В твоєму серці живе,
Нехай променями квітка
Для тебе розквітне!

Щастя - без міри!
Здоров'я - без міри!
Багато успіхів,
Надії і віри!
Листів для жінки з букетом червоних тульпанів

Комментариев нет:

Отправить комментарий