суббота, 20 февраля 2016 г.

Вітання Папі з Днем Народження

Спасибі, любий таточку,
Що ти дістався мені!
Люблю усмішку ясну,
Вона як світло у вікні!
Хочу, щоб ти був щасливий,
Успішний і здоровий!
Ти самий чудовий
І найкращий з отців!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 2164)

Ти тато розумний, сильний, сміливий
Ти найкращий і вмілий
Пишаємося ми тобою завжди
З тобою не страшна біда

Ми побажати тобі хочемо тепла
Любові, і щастя, і добра
Ще не раз зустрічати світанок,
Прожити ще чимало років

4
1
2
3
4
5

(голосів: 697)

Тато, ти найкращий на світі,
Найкращий батько на величезній планеті!
Як я тобою захоплююся, пишаюся,
Міцно за дружбу і руку тримаюся!
Нехай іноді ти буваєш суворий.
Значить, так треба! Завжди будь здорова!
Нехай твоє життя буде світлим, красивим,
Сонячній, яскравою і дуже щасливою!
Спасибі за життя і за весь білий світ,
За дитячу казку і потрібний рада!
Дякуємо за сміх і тепло добрих слів,
За вірну дружбу, за їжу та дах!
Нехай час іде не поспішаючи нікуди,
Нехай радість прикрасить і дні і роки!
Хай щастя і сонце зігріють в дорозі,
Любов нехай допоможе крізь грози пройти!
З днем народження, тато!!!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 1409)

Знають всі, що я - Принцеса,
Значить, мій тато - Король.
Ти мій двигун прогресу,
Мій кумир і мій герой!
Самий сильний, найчесніший,
Самий розумний і рідний.
І вже якщо дочка чарівна -
Тільки ти тому причина!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 1035)

Тато мій, ти найсильніший,
Добрий, милий і рідний!
Я скажу тобі спасибі,
Будь здоровий, мій золотий!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 339)

Я Хочу привітати тебе з днем народження,
Мій таточку любий, мій добрий отче!
Ти з самого дитинства у всіх отношеньях
Мені честі приклад і добра зразок.
Хочу, щоб все в житті тобі вдавалося,
Щоб юний запал у твоєму серці не гас,
Хочу, щоб навік відступила втому,
Щоб довгі роки ти радував нас!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 487)

За доброту, любов і ласку
І за батьківський твій рада
Тобі, рідний наш, ми бажаємо
Здоров'я, щастя, довгих років.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 847)

Ти чудовий батько
І найближча добрий друг!
Ціную турботу, похвалу
І теплоту надійних рук.
Хочу завжди тобі дарувати
Підтримку, допомогу і любов,
Посмішку, радість, оптимізм
І багато вдячних слів!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 147)

Твій день народження, тато, це диво
І найкращий свято всіх часів!
Я вдячна небу вічно буду
За те, що ти одного разу був народжений
Який же ти турботливий і ніжний,
Який же безкорисливий, добрий ти!
Я знаю, ти завжди мене підтримаєш
Серед обману, зла і суєти.
Коли моїй сім'ї потрібна опора,
Завжди підставити ти своє плече,
Ти для мене будь-які гори звернеш,
Тобі будь-які вітри дарма!
Бути дочкою твоєю - таке щастя!
Я знаю, мені шалено пощастило!
Кругом в моїй долі твоє участь,
Кругом твоє широке крило.
Скрізь твої дбайливі руки
І любляче серце, нарешті.
По-доброму заздрять подруги,
Дізнавшись, що у мене такий батько.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 269)

Як не вистачає мені тебе, батьку,
Але нам сьогодні дарма всі відстань,
З ранку в твій день від сонця тепле світло,
Живи завжди, будь щасливий, добрий тату!
Прикольна листівка дівчині на День народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий