суббота, 20 февраля 2016 г.

Прикольні привітання мамі на день народження

Мила матуся, ніжна наша,
Вислухай дочкино слово:
"Немає людини добрішим і красивішим,
Сім'ї ти і вдома основа,

Бажаю, щоб не було в житті розлуки,
Щоб поруч ми йшли крізь роки.
Я до серця пригорну твої добрі руки
І буду їх пам'ятати завжди.

Нехай згинуть бурі і негоди,
Підуть нехай навіки в тінь.
Я бажаю тобі тільки щастя,
В твій самий добрий і світлий день!"

4
1
2
3
4
5

(голосів: 62)

Все було в житті:
Радість, біль втрат,
Ростила нас ти, втомилися не знаючи,
У турботах забуваючи про себе.

Спасибі за все, рідна,
І довгих-довгих років тобі.
Сьогодні день_ народження твій,
І скільки стукнуло — неважливо.

Так будь же вічно молодий —
Адже життя дане нам один раз!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 63)

Не біда, що роки вихором проносяться.
Нехай здійсниться те, чого хочеться.
Нехай забудеться те, про що треба забути.
І бажаю тобі я бути счастливою.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 42)

З днем народження, мила мама!
Всі рідні з тобою зараз.
Ти нас з братом ростила, годувала
І за ручку вела в перший клас.

Дитинство скінчилося, ми подорослішали.
Ти для нас найдорожча людина.
Ми тебе дуже любимо і цінуємо!
Будь здоровою, щасливою довіку!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 36)

Матуся рідна і кохана,
Мій друже мій вірний друже!
Хай усмішка ласкава, мила
Осяває променистий погляд твій.

Нехай будь-яка річ виходить,
Не шкодує сонечко тепла,
Тільки радість на шляху зустрічається,
Щоб ти счастливою була!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 11)

Тебе ми, мама, вітаємо
І знову за все дякуємо.
Нас усіх Ти, мамо, виховала,
Благословила наше життя.

Живи, рідна, довго-довго
І будь здоровою, не болів.
Нехай живе на світі — мама,
Підняла своїх дітей!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 37)

Мама - скільки в цьому слові
Ніжності, турботи та добра!
Всю любов і ніжність, дорога,
Ти нам, дітям віддала.

І за це дякуємо,
Вклоняємося низько до землі.
І цілуємо руки трудові,
Ласкаві, ніжні твої.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 14)

Дорога мамо, живи не болів
Тому що немає у нас нікого ріднею
Адже поки ти з нами - є рідний наш дім,
Де ти зігріваєш нас своїм теплом

Знаємо, за плечима важкі роки
Але частинку серця ти нам віддала
Мама – якщо б можна вік прожити твій
Ми б поділилися роками з тобою!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 32)

Мама, мила, рідна,
Я тебе як і раніше люблю,
Коли дощ стукає, цветеньи травня,
Поклоняюся і обожнюю,

Ні душі рідніше у Всесвіті,
Краще і добріше тебе немає,
Вітаю з днем народження,
Шлю свій щирий привіт!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 18)

Матуся! Ти світло в моїх очах,
Мить народження, що неповторний.
Винесла ти стільки на плечах,
Скільки не підняти десятьом.

Життя подарувала мені зорю,
Мені прищепила любов, розум і честь...
І тобі дякую,
Мама, що ти в цьому світі є!

У день народження поруч з мамою сяду я:
Мамо, живи, навколо всіх радуючи!
Коханій дівчині листівка привітання

Комментариев нет:

Отправить комментарий