суббота, 20 февраля 2016 г.

Мама вітаю

Від душі бажаємо щастя,
Чудового здоров'я!
Зізнаємося в найкращих почуттях
І ставимося з любов'ю.

Нехай сьогодні, в день народження,
Посміхається природа,
За вікном і в цьому будинку
Буде ясна погода!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 51)

Мамочко, мила, ніжна, славна,
Добра, розумна і промениста,
В долонях я щастя тобі подарую.
«Спасибі», — за все це я тобі кажу.

Живи, посміхайся негараздам-років,
Турботи розділимо з тобою навпіл.
Забудь про хвороби, про тривоги забудь,
Любов'ю висвітлимо твій життєвий шлях

4
1
2
3
4
5

(голосів: 94)

Аромат всіх квітів і рум'янець зорі
Ми готові тобі цього дня подарувати.
Ніжність троянд вранці, світло, тепло,доброту,
Багато ласкавих слів і земну любов.
Все, що світлого є і святе в долі,
Ми бажаємо, рідна, сьогодні тобі!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 65)

Нехай поспішають, біжать роки,
Зупинити ми їх не в силах.
Але будь ти завжди молода,
Не важливо, скільки років пробило.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 166)

Ти, як завжди, сповнене турбот,
Адже життя давалося нелегко.
Ах, скільки тяжких, тяжких днів
По серцю твоєму минуло!

Ти заслужила в житті радість
На багато днів вперед.
Так будь же щаслива, здорова
І кожен день, і кожен рік!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 22)

Вітаю тебе, моя мамо,
І бажаю здоров'я тобі
Нехай щастить у всьому постійно
І не буде смутку в душі.

Я за все дякую
Постараюся бути опорою
Як і ти — гідно, красиво
Своє життя і долю вершити

4
1
2
3
4
5

(голосів: 22)

Бажаємо в будинку теплоти,
У справах — успіхів,
Великого щастя, довгих років
І море обожнювання,

Мати все потрібне завжди,
Жити з насолодою,
У своєму колі, серед рідних,
Відзначити день народження!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 84)

Бажаємо здоров'я на довгі роки,
Нехай мимо пройдуть всі печалі, знегоди,
Нехай радістю, щастям іскряться очі,
І тільки від сміху виблискує сльоза.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 18)

Сонет мій день народження золотої
я подарую, як першу посмішку.
Вікно своє відкрий для радості.
і счастие не буде хиткою.

Тобі вкотре хочу сказати,
що счастие твоє в прийдешньому годині
подібно до сонця першому променю,
здатна зберегти від усіх напастей!

ти зробиш ще до успіху крок,
і світ зникне в казковому тумані.
Зрозумієш ти, що в сумі все - дрібниця.
Ти найрідніша в світі, мама!

І світить хай сто тисяч світлих років
тобі кохання блискучий сонет!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 18)

Своїми руками пестиш..
Жалієш мене.. Іноді,
Цілком справедливо лаєш,
І,шалено любиш завжди..

Весь світ, все божевілля природи..
Злилися воєдино в тобі..
Я дуже любила свободу..
Але, хочеться крикнути - ТИ ДЕ???

Кохана, мила мама..
Прости, що не завжди з тобою...
Ти, жінка вище всесвіту,
Ти даруєш мені щастя, спокій...

Як в дитинстві, я сховаюся в подушку...
Приснися мені, рідна, приснися..
І, ніжно стискаю іграшку..
Мамуль... віддаю тобі життя...
Найкращі поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий