суббота, 20 февраля 2016 г.

День народження - Поздоровлення, привітання, побажання

З днем народження тебе вітаємо,
Щастя, миру, здоров'я бажаємо.
Щоб збувалися мрії,
Була удача у всьому,
Щоб радість завжди знаходила твій дім

4
1
2
3
4
5

(голосів: 26)

Нехай в цей день,
Тобі веселіше сонце світить,
Квіти під ноги падають килимом,
Бажаю я тобі здоров'я, щастя, світла,
Всього того, що називається добром!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 7)

Знову оператор моє красиве смс не пропускає,
Напевно заздрістю сповнена його душа, що пишу я не йому! Тоді скажу я коротко: люблю тебе і вітаю, адже ти дуже гарна!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 11)

Бери від життя все, що можна, хоч бери те, що нам дано. Адже життя на життя не перемножишь, а двічі жити нам не дано!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 13)

Бажати кохання завжди банально, бажати удачі-ще скучней. Тому бажаю тобі побільше истиных друзів!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 13)

C Днем Народження вітаю, і бажаю: по-сибірськи - бути здоровим, по-кавказьки - багато років, по-циганськи - бути веселим, а ПО-РОСІЙСЬКИ - горілку пити!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 15)

Не сумуй в цей день, не сумуй, Все погане минеться, все пройде, Будь щасливою і посміхайся, Адже сьогодні ти старша на рік.

4
1
2
3
4
5

(голосів: 21)

Нехай в житті буде багато сонця! Нехай все прийде, що хочеш ти! Хай щастя в двері твою увірветься. І дійсністю стануть всі мрії!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 23)

У день народження - молодіти!
І, звичайно, не старіти!
Хвацько задувати свічки,
Ніколи не забувати -

Хай роки летять швидше,
Тільки серцю веселіше
Часу наперекір
Зберігати в душі запал!

Приймаємо вітання
І всі знаки восхищенья!
Наповнюй скоріше келихи,
Буде свято небувалий!

4
1
2
3
4
5

(голосів: 14)

Нехай в цей день, в променях сяючи, життя втілить твої мрії. Я щиро бажаю тобі: любові, добра і краси!
Прикольні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий